AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
293

hamann HM61 E46

ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
måste bara säga att det verkar grymt med E46 och V12:a på 480 Hk...

Länk

Diesel-räsern
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Bör gå rätt bra, men jag hade skämts att köra runt i den, fruktansvärt FUL, anser jag!

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
nofx16 , du kan inte mena allvar att den är ful , jag har nog aldrig sett att du tycker nån bil är fin skulle va kul att se det faktiskt , personligen så tror jag inte att nån kan tycka att den där bilen är ful

Keep Your Distance This is a BMW ;)
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Maxad,

Jo jag menar 100% alvar, tycker att den, liksom de flesta andra av Hamanns bilar är riktigt grotesk.

Jag gillar stilrena och harmoniska bilar, exempelvis alla M-modeller, Alpina samt Hartge. Det är vad jag kallar snygg modifiering av redan snygga modeller!

Smaken är ju delad, eller?

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Maxad,

Litet urval av bilar som i mina ögon är MYCKET snygga:

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

etc, etc, etc, etc..............
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Visst smaken är delad , men det finns ändå en gräns nånstans , personligen så skulle jag aldrig sätta på en bokhylla som vinge osv på min bil men jag kan tycka att det är snyggt på nån bil för det . men du säger att den är fruktansvärt ful o det är den absolut inte

Keep Your Distance This is a BMW ;)
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Maxad,

Nej det finns ingen gräns, det är det som är hela poängen med att ha en egen smak! Jag skrev att JAG TYCKER att den är fruktansvärt ful. Menar du att jag ljuger när jag skriver så? Jag kommer inte börja tycka annorlunda bara för att du inte instämmer :)
ah
476
ahlstedt
540iAT-99
Ja vacker var den väl inte men det finns ju alltid någon som tycker om den.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Tja, de hade väl inte behövt kasta den efter mig precis, men inte är det för bakvingen som jag vill ha den. :)
Dock matchar väl utsidan insidan s.a.s. Den är ju groteskt överkraftfull både på in- och utsidan. Kanske en form av balans i obalansens värld. :)
Haglund jag tror jag lånar ditt pokemon utryck. måhända att den har en potent motor, men utsidan är ett nerköp i jämförelse med en coupe med aeropak II i mina ögon.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Bruka sökfunktionen först fråga sen.
BMWCS Syd #05392
Om det hjälper så ser den inte lika illa ut om man som jag har sett den live.

Men det är inget som jag har tankar på att fixa om man säger så.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.