|
|
|
|---|---|
|
tjenare. jag har tänkt få tag på en bil som är rolig att köra och inte kostar så mycke. en som man kan "bygga själv" har ni några tips om vilka bilar jag ska kolla efter? har kollat på några 325 E30 och M535 .. tar gjärna emot tips om hur man ska göra och vad man ska göra på respektive bilmodell :> tacksam för svar MVH MIcke | |
|
Vilket resultat är du ute efter? Stripp- eller bankrigare? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
en besiktad lekbil .. bil me bra väghållning å rätt bra att åka med .. inte i behov av 10or på strippen iaf ;D |
|
|
Jag kan rekomendera en 323i E21! Så JÄVLA roliga att köra! Billiga i inköp och lättmeckat är det också. Fast om du vill ha komfort samtidigt, så är nog en E28 eller en E30 ett bättre val. (Fast enligt min åsikt är dom inte alls lika "busiga" att köra.) Mvh Johan |
|
|
håller med groze.. E21:orna är ruggigt kul att köra...man man kan få smisk på fingarna om man inte är fullt koncentrerad när man leker seriöst... e28 är oxå riktigt roliga.. lite lugnare än E21:orna i o med hjulbasen är lite längre..annars riktigt roliga de med... hmm.. -är iof partisk jag... har ju de bilarna... hmmm :) |
|
|
Lättast är att köpa min i höst! Då får du en bil som du kan leka med,gasa bromsa svänga bra :) |
|
320-325 |
men den är väl knappast billig ? jag hade köpt E30 325 dom är skit roliga att köra ingen direkt komfort men roligare bil och snyggare får man leta efter hehehe har själv en sån men ärligt talat så är det en mycket bra bil .. |
|
250k så får du den nog! |
|
|
bmw-andreas: ska du börja på ett nytt projekt? och isåfall vad? |
|
|
Tjena, Köp M3 GT:n som står i Torsås. Risig som fasen men lägg ett skambud så kan du ju ha den att leka med/bygga på. Mvh John |
|
Rotti |
tja en polare har en 635i som är till salu lite fix kvar att göra ...den är ny lackad , 90.91an 535 motor som är på sin plats men det är bara elen kvar att dra ..skulle sitta fint att montera turbo eller?? 20tusen pok... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.