|
|
|
|---|---|
Makke |
Mina torkare vill inte stanna,de går på näst högsta fart...Vad är fel? Ett relä eller är det själva spaken felet sitter i? Makke30 |
Makke |
Häälp...Sweriges elit inom allt om BMW,finns det ingen som vet? Makke30 Williams rules!! |
|
Tjena Makke På E28 har jag hört att relät är standardfel, iallafall när det gäller intervallfunktionen. Kan vara värt att försöka låna ett annat relä för att testa!? Mvh Daniel |
|
Makke |
Tack Daniel...Du vet händelsevis inte vilket relä som är till torkarna?Där e ju några under baksätet också...Tack på förhand.Mvh Makke Makke30 Williams rules!! |
|
Är det "wisch-wash" relät i säkrings boxen som är boven i dramat? Intervallen funkar halvtaskigt och halv och helfarten har samma hastighet. Vet någon vad ett nytt kostar? mvh Kristian |
|
Makke |
Mina torkare går hela tiden på näst högsta hast,men man kan öka till max hast. också,alltså funkar Max och Näst högsta fart,men man kan ej stänga av.Har blivit tvungen att ta ur säkringen...mvh Makke |
|
samma sak hände mig, hade en M535-86 då. torkarna gick hela tiden men det gick att öka o sänka farten men inte stänga av.. fick som du skriver, rycka säkringen för att stänga av dem. bytte vinrutetorka-relä så blev det bra. Mvh L |
|
Makke |
Tack Laban! Det skall jag prova direkt....(vet dock ej vilket som är vilket?) Makke30 Williams rules!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.