|
|
|
|---|---|
|
hmm...beställde dämpare bak till min bil genom en arbetskamrat som får bra priser..fick dämparna häromdagen men då säger han att säljaren sade följande: om det sitter boge på bilen nu så måste man köpa till nån sorts platta eller liknande för sachsdämparen passar inte om det sitter boge på...prylen skulle sitta i toppen på dämparen trodde han men jag har läst igenom forumet utan att sett något om detta...är unte helt hundra på om det verkligen är boge monterat på bilen då den lilla lappen på dämparen var illa tilltygad...men det ser ut som det står bog något... måste man verkligen ha nåt extra för att få dit sachsdämparen???? vill montera dom innan helgen ju... blir nya dämpare,fjädrar,casterstag och en heltvätt...borde leda till att smilbanden höjs lite...... Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! | |
|
hallå....nån som vet????????????????????? Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! |
|
|
Det följde med en extra bricka till mina Sachs, det var kortare dämpare, men det kan stämma. Jag köpte ett helt kit, men behövs det nåt extra så borde det väl följa med. Jag hade också Boge tidigare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.