|
|
|
|---|---|
|
Tjena på er alla! Efter en liten tur till Norge så börjar urtrampningslagret låta. Det låter alltså endast nät jag trampar ner kopplingen. Den drar jättefint på växlarna.Jag har kört ca 50mil sedan det började låta.ibland så skrapar det lite 6 ibland så tjuter det lite..... *Byter man hela kopplingspaketet eller byter man endast urtrampningslagret? *Vad är ett riktpris på ett kopplingbyte på en verkstad? Tack på förhand! "NWM-den nya ekonomin" | |
|
Tjena. Lika bra att byta hela kopplingspaketet när man ändå har tagit ner lådan o håller på där. Runt 5000:- kostar det nog (arbete + material) på en verkstad. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
|
här i stan [hedemora] 3200:- ink.arb.kop... kopplinge kosstade 1200:- en sach eller va den heter komplett.. |
|
|
Tack grabbar! ni har gett mig svar på allal frågor. På vekstäderna här i Kalmar så diffade priserna allt från 3-5000:- Endast seriösa tillfrågade bör tilläggas......man vill ju inte att vickentok som helst ska pilla på pärlan....eller hur?? ha de...... "NWM-den nya ekonomin" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.