|
|
|
|---|---|
|
Jag har skrivit frågan i träff forumet. Men alla kanske inte håller koll på det forumet. Så jag tänkte fråga här med. Tänkte om man skulle dra ihop en liten träff för E12, E28 och E21. Kanske E24:an får vara med också. =) Men jag vill se om det finns nåt intresse. MVH Morgan. Länk | |
|
en hajnos träff med andra ord... :) som jag skrev tidigare är jag på! -om allt fungerar som det borde... |
|
|
Lätt.... eller nja om det är uppe i norrland eller nått så är det ju inte lika självklart... men annars! 12 tums ratt e MANLIGT :) |
|
|
Snarare om det ÄR uppe i Norrland blir det mer självklart , massor av hajnosar här uppe. ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Klart träffen skall förläggas i Norland, det är väl här uppe det händer saker?! Sundsvall lämplig ort, kanske en dag på Midlanda Motor Park? Är klart på! // bondenpaavo... M535i slö med automat?? Skulle inte tro det. Skall iaf vässas under vintern... |
|
|
Jag hade mera tänkt mig typ i dalarna i alla fall. Och gärna falun/borlänge trakten. Då kan jag ju ordna lite med samlingsplats o s v. Men det vore ju hur kul som helst att samla massa "hajnosar". =) MVH Morgan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.