|
|
|
|---|---|
|
Hvordan er stoff antrasit i på sportsstoler i E46 320 Ci 2,2l 2000? Har søkt igjennom halve mobile.de, men finner ingen bilder av slike. Har sett bilde av vanlige seter med "antrasit", og de hadde et grusomt mønster der hvor man sitter på setet. Forskjellige typer? (Har funnet en bil i Tyskland, det eneste som mangler er skinn, men om antrasit ser ok ut, vil jeg vurdere den..) "Svar aldri et innlegg kun ved å henvise til søkefunksjonen." | |
| Vad betyder stoff? | |
| stoff: textil | |
|
Hehe, förstår fortfarande inte vad han menar. Finns väl bara tre olika alternativ med antracit-tyg. Antracit-tyg hela stolen Antracit- alcantara Antracit- skinn. |
|
|
Jag hade sportstolar och antracit tygklädsel på min 320i 2,2 -01. Så helt ok ut. Mycket snyggare än det förskräckliga "Tex 2000"-tyget som fanns (finns(?) som tillval senare, bla i Pluspaketet Mvh |
|
|
ollen: Ok. Har du et bilde av setene? Jeg lot bilen gå ettersom jeg ikke fant ut hvordan setene så ut (kanskje det er Tex 2000 jeg så for meg?), er ikke sikker på om den er solgt enda.. Hmm.. Player: Ja, tyg er det vel. |
|
|
Kolla på mobile.de. Tex nedanstående: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.