|
|
|
|---|---|
|
Har en kompis som har en Volvo 850R, med turbo och dumpventil. Kan jag som har en BMW Compact utan turbo montera på en dumpventil för att få det tuffa pysande ljudet, när man växlar. Har sportluftfilter men vill ha mer ljud!! Svar gärna ni som vet, Tack. | |
|
nope det kan du inte.... dumpventilen är till för att släppa turbotrycket..(snabbt) |
|
|
Visst kan du det. Det finns på www.danmobility.com Jättefräcka grejer detdär. Ungefär som att montera 4"-pipor på en elbil eller sätta på racingslicks på en stadsbuss. Gör ingen som helst nytta, men folk får ett riktigt gott skratt när de ser/hör dig. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
www.danmobility.se ska det visst vara. Var tvungen att kolla. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jag skrattade så jag fick ont i magen när jag såg denna produkt. Länk Alla som köper en sådan måste ha VÄLDIGT dåligt självförtoende. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Undra om den funkar på en Disel... HAHA.. dom måste ha licka kul varje gång någon beställer en sådan... Men vad vet jag om saken igentligen? |
|
|
Så en golf idag där sidepipesen gick ut från nederkanten av dörren!! Fusktanklock i alulook hade den också! M.V.H. |
|
| Hade den lysande spolarmunstycken också då? Och påklistrade gälar på huven? Det har en Calibra här i stan... hahaha | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.