|
|
|
|---|---|
|
när jag sätter i ver. 17.0 skivan så kommer det först upp en bild med texten. "BITTE WARTEN" SWL 7.1 15-12-98" och så småningom kommer en ny bild upp med texten "SIE HABEN EINE UNGEEIGNETE SW-CD EINGELEGT ! "OK" "BITTE CD ENTNEHMEN UND MIT OK BESTÄTIGEN" Denna text kommer upp samt att CD:n spottas ut, När jag trycker OK så kommer jag tillbaka till huvudmenyn. Samma sak händer om jag provar med ver. 18.2 CD:n Navin verkar vara en ouppgraderat en då det inte står någon ver.nummer idag under Settings Några tips? Länk MVH/Andrè | |
| Jag uppgraderade min MK-I utan några som helst problem, jag har instruktion samt skivan som jag vet fungerar om du är intresserad, släng ett mail... | |
|
Det ser ut som om navin inte gillar mina mjukvaruskivor?! Den säger ju att det är fel skiva! Kolla Din @ BMWGUS Länk MVH/Andrè |
|
|
Jag undrar vad ni menar ned uppgradera navi-systemet . Själv har jag en 528 Touring -97 med Tv-Navi Sverige skivan 2002:2(Navigatorn med manlig röst) , och aldig uppgraderat den. Varför sak man uppgradera det ??Och hur gör man ?? MVH jossi |
|
|
Det bästa jag tyckte med uppgraderingen var att man slipper den fruktansvärda bruna färgen. Man får ett par nya val i inställningarna, många upplever den som snabbare, tyckte oxå det, men kan vara inbillning. Man stoppar i en skiva med uppdateringen, den flashar om firmwaren, allt klart. Om inget gått åt h-e såklart. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.