|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag söker efter bra leverantör av stöldskyddsmärkning på glas och speglar! /Lasse B | |
|
Du menar schabloner som du etsar in bilens registreringsnummer i rutorna med? Genom sitt försäkringsbolag brukar man få erbjudande, typ jag som har IF: Länk Mvh, /Wille |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är det inte SSF (stöldskyddsföreningen) som ligger bakom detta. Fick hem ett set med schabloner och etsvätska , för 99 kr sedan ingick en ersättning på ca 2500 kr om bilens stals med märkta rutor, täcker väl en del av självrisken, sedan har det kommit årliga inbetalningskort med förlängning av avtalet. Der brukar ibland dyka upp rutmärkare från SSF ??? på varuhusparkeringar då och då. som märker för samma peng. Men försäkringsbolagen har nog koll. på detta. ///MVH Hasso Länk |
|
Jag kör med C-Cure´s sats med schabloner och den är storleksmäsigt het ok. If samarbetar och rekomenderar dem bla. C-Cure AB Karbing. 12, 254 67 HELSINGBORG Tel. 042-16 20 00 Fax 042-16 20 09 Mvh. Patric Min E32:a Länk |
|
|
Alltid samma duktiga skara - tack! Fick dessutom ett tips från min bilstereoleverantör: CarGlass. Finns på lite olika orter. tar 300 bagis för tio "etsningar" (med samma reg.nummer). Om man vill slippa kladda själv(?!). Och de köra på speglar, naturligtvis. /Lasse B |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Grejjen med C-Cure är att det blir dyrare (199:-) jmf med om du tar det via SSF eller ditt försäkringsbolag. Visst! det skiljer 100 - 120:- men alla bäckar små.......... C-Cure:s sats innehåller dock enbart 9 "klisterlappar" men de går att återanvända så man kan ta alla rutor plus backspeglar på en kombi (t.ex) "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.