|
|
|
|---|---|
|
Vad säger ni! ska man skaffa sig en M3 GT me 295hk eller modellen året där på 96:a me 321hk? GT:na är ju skit snygga, men d skilljer ju 26hk... JO | |
|
Om du inte ska köra uteslutande motorvägsrace så är GT:n att föredra. Hårdare chassiesättning m.m. gör den snabbare när man har släppt på rattlåset. En BMW är gjord för att svängas med så 26 hästar spelar nog ingen roll om du ska använda bilen som den bör användas. Skall du styla bilen så köp ingen GT. Förstör inte en sådan. Det är en klenod som skall hållas så standard som möjligt med undantag för förbättringar. Inga Pokémon-kit på en GT. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jag skulle och gått på GT'n av samma anledningar som Haglund2306. I ett välvårdat skick är BrittishRacingGreen lacken underbart vacker, inredningen likaså. 350 ex. Hitta en välvårdad så har du en bil som kommer hålla sitt värde på ett annat sätt än en "vanlig" M3'a, om du forsätter vårda den d.v.s. /Wille |
|
|
Ja... vad ska man säga... det var därför jag valde en GT i stället för en "vanlig" M3.... och jag önskar att jag hade haft den kvar nu... gick jäkligt bra på banan. ______________________________ |
|
|
Jag valde också en GT framför en 3.2a. Och det har jag inte ångrat. Det enda man saknar är ju den sjätte växeln isåfall. Men det är värt mycket med att vara ägare till ett stycke motorsporthistora! (trots det kommer GTn att bli till salu inom kort...) |
|
|
Då blir d troligtvis en GT... Ser alla GT-bilarna likadana invändigt som utvändigt eller kunde man variera med d när man köpte dem? JO |
|
|
Ser alltid likadana ut... tveksam om det skiljer 26häst när man bänkar dom.... Mr Vanos *Pedant är bara förnamnet* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.