|
|
|
|---|---|
| Passar ett svänghjul från M20B20 på en M20B25? Skiljer det i något mellan dessa eller är de likadana? | |
| Ingen som vet? | |
|
Enligt ETK så verkar det så, ifall du har BMW numret på något utav svänghjulen så blir det lättare, eller ditt chassinummer. |
|
| Chassinummret på bilen som svänghjulet kommmer ifrån är: AD510703412464 och ska va en 320 -89, och detta svänghjul ska monteras på en 325:a -87. Nummret på svänghjulet har jag inte då jag inte köpt det än. Ska konvertera från automat till manuell. | |
|
När man skriver in chassinumret och väljer svänghjul, därefter reservdelsanvändning så finns 325(+ alla e30 med sexcylindrig motor) med på listan. Det verkar dock finnas två olika svänghjul beroende på om bilen år tillverkad före eller efter mån 8/87 Det passar alltså troligtvis men jag är inte säker, BMW kanske vet bättre.... |
|
| tja jensa.. ja den passar.. den är 325-86 som är annoröunda från dem andra.. annars passar 320 o 325 | |
| Ok.. tackar så mycket för hjälpen. Då blir det väl till att man handlar då.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.