|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Raj |
Har EXAKT samma skitproblem! Får tugga på starten, bilen dör när den behagar och ABS-lampan tänds =( Kan någon lösa detta åt mig (oss) blir jag jäkligt glad! 21-årig volvofantast som provar Bmw för första gången. |
|
sangthip; Vadå tjatar? Jag får väl ställa en fråga? Dessutom är det inte jag som säger att det är ABS-givaren det är fel på. Jag måste ju förklara som det är annars kan jag inte få så mycket hjälp av de kunniga här på forumet. Eller är inte forumet till för att få svar på sina frågor? Länk Länk |
|
Raj |
Har ju som sagt samma problem. Idag blev jag förbannad och började röja i elen. Nu skall jag mata pump och spole direkt från batteriet ett tag och se om den fortsätter jävlas med mig. 21-årig volvofantast som provar Bmw för första gången. |
|
Raj; Du kan ju säga till om du kommer på något som kan lösa vårt problem! Tänkte fråga verkstaden vad de tror kan vara fel då jag ändå ska lämna in bilen för efterjustering av ventilerna. Återkommer med ett ev. svar! Länk Länk |
|
Raj |
Absolut! Har skickat ett mejl till dig också. 21-årig volvofantast som provar Bmw för första gången. |
|
Raj; Mail skickat! Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.