|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver byta belägg fram på min 523:a men jag vet inte vilket märke jag ska köpa. Båda kostar ungefär lika mycket. Jag läste ett gammalt inlägg där det stod att Bosch ägde Textar. Betyder det att det inte är någon skillnad mellan dem? Killen jag snackade med, på ArosAuto i Västerås, sa att det fanns någon "gummi-någonting" bak på beläggen från Bosch som dämpade vibrationer. Finns det på alla belägg eller är det något som bara Bosch har? Jag är tacksam för alla svar. | |
|
BMW "original" är Textar T4070 och de har skrikdämpningsplattor på baksidan i originalutförande. (fram) Hos BMW kostar de ca 720 kr minus eventuell BMWCS-rabatt (10%). Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag monterade Textar vid byte fram. de används som originalbelägg av många bilmärken även Jurid förkommer på bla BMW. se mektips. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Jag har nu bytt beläggen. Det blev de från Bosch. Det var f ö Textar T4070FF bara att det fanns ett Bosch-märke på dem också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.