AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.116

Reparation av fälgar, vart?

Visa användare
82
Donnie
M3 Cab -97
Tjena, vart kan man reparera kantstötta fälgar i närheten av sthlm, har hört att de finns nåt ställe i hägersten eller västberga, är det någon som har numret till dom eller vet vad dom heter!!!
li
1.959
liste
535i -89
Intera i Hägersten: Länk
Donnie:
Du kan ju förbereda dig på lite väntetid om du ska lämna in på Intera, men bra blir det!

/Wille
Visa användare
82
Donnie
M3 Cab -97
okej tack för era svar, jag ska ringa o kolla!!
Fråga fälgfixarna i Helsingborg. De är otroligt duktiga samt brukar inte ha lång väntetid. De ligger inte i närheten av stockholm men du kan ju skicka fälgarna. Reslutatet ska vara klanderfritt.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
gr
609
groze
BMW M5 3,8 -92 Sv såld
BMW 520iT -95
Jag kan också rekomendera Intera. Min chef lämnade in sina fälgar där och dom blev väldigt fina!

Jag var där för en timme sedan och handlade lite spacers. Han berättade att dom stänger för semester om en vecka. Sen är det stängt i 4 veckor.

Mvh Johan
La
469
Larsa10
518i -81 E12
Lämnade in mina splittfälgar för renovering där och de gjorde ett bra jobb. Kan bara rekommendera dem.

mvh
Larsa
li
119
lindstrom
Bmw 528
Alpinvit
Fin =)
Finns det nåt bra ställe i linköping?

Mvh Peter
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
finns det nåt bra i halland?

Länk
jo
551
joafog
BMW 535D F11
Ställe i Jönköping??
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
Kan oxå varmt rekomendera Fälgfixarna i Helsingborg...
Otroligt bra resultat. Dessutom änvänder de 1 lack som är mer lik original än andra firmor jag sett. Om de skickar fälgar vet jag ju inte. Ring å hör!

Nicke
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
joafog, vet en firma i Habo men vet inte vad de heter.

Lycka till.
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Ni som rekommenderar Fälgfixarna i Helsingborg, vet ni vad priserna ligger på och vad de använder för underlag för debitering?

Har nämligen fyra stycken ganska fet fälgar som behöver en översynd, den ena är sprucken dessutom.

Med vänlig hälsning
Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
Bäst att du/ni ringer och hör: 042-29 46 30, (Christer har jag för mig han heter).

Anledningen till att jag nämnde detta med fälglack var att jag besökte vid tidigare tillfälle 1 firma i Gbg som håller/höll på och de använde en lack som var mörkare och mer "trögflytande". Det gjorde att fälgarna de fixat såg "renoverade" ut på ett tydligt och fult sätt.

Petigt? - javisst!:-)

Nicke
Säger som ovanstående skribenter. Kan starkt rekommendera Fälgfixarna i Helsingborg. Mycket duktiga!

www.falgfixarna.se
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.