|
|
|
|---|---|
|
Hur kan jag göra min 318i sportigare till utseendet? Tipsa gärna med länkar till butiker på nätet! Tack! /Musse | |
|
Tjäna! Du, det finns massor med styling till E36. Håller på just att styla min. Skickar lite länkar: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Ha en trevlig dag. Peter |
|
|
Ska den bli sportigare och snyggare så kan du satsa på ett original M-aerokit. Ska den bli bara sportigare eller plastigare så kan du ju hänga på ett fast and the furious-kit så bilen ser ut som en pokemon. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
pokemon... :)) Den var bra! Länk |
|
|
Att sänka bilen gör att den ser mycket sportigare ut i mina ögon iaf. fälgar gör en hel del. finns en massa att göra..synd att d e så jävla dyrt bara :( mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Tack för länkarna petros! Haglund2306 vart ser jag M-aerokit och Fast and the furious-kit? |
|
|
Här hittar du en bil med komplett M-aerokit. Det är det folk brukar kalla för M3-optik. Länk Fast and the Furious-kit brukar jag kalla de kit som gör att bilen ser ut som en seriefigur (inget för stilrena BMW i mina ögon). Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tack för länken.. Haglund2306 nu vet jag vad du menar ;) Kommer nog inte satsa på alla delar för då kan man ju lika gärna köpa M3. Men på utsidan ska jag nog fixa Sportvinge, Speglar och vitablinkers.. Finns det större och häftigare vingar än M3 GT-vinge som man klämmer fast i luckan eller blir det för stort och groteskt utseende då!? Det får ju inte se för överdrivet ut. :) |
|
|
Om du tänker på airforce vingar som t.ex. den här: Länk så är det nog det som Haglund2306 kallar Fast and the Furious-kit. Gör inte så mot en BMW är du snäll! /Wille |
|
|
Hehe :) Den var fin men FÖR mycket överdrivet! Nää jag tänkte en mera lagom modell. |
|
|
Om du frågar mig så ska du inte ha någon vinge på en E36:a. Förstör linjerna totalt. En sänkning, fälgar, M-aerokit - klart! Möjligtvis en röktoning av alla rutor (inkl. framruta och sidorutor fram) och ett par snyggt kromade, ej för stora, avgaspipor. Då har du en läcker bil utav rang. Riktigt snygg utan att vara för uppseendeväckande så folk pekar och skrattar åt dig (som de gör med Kalle-Anka-kiten). Bättre att åka med stil och klass än med stor vinge. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
En motorsport vinge sitter aldrig fel på en e36a ju. Kan hålla med om att en evo-vinge ser för jävligt ut men en lite mindre vinge e aldrig fel ju. Alla har vi olika smaker =) mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Haglund: Du tycker allså vingen på min E36a (kolla infon) förstör linjerna? Jag håller med dig att aerodynamikpaketet är snyggt. Vingen är en bmw orginal pryl för övrigt. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
| Är det någon som vet vad man kan ha för toning på rutorna och om det finns någon lag på det? | |
|
Haglund: Jag inväntar din kommentar :) Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
wendtan: Nu är jag redo för kommentar. ;) Jag står fortfarande fast vid mitt förra uttalande till viss del, men du har rätt; jag måste modifiera åsikten en aning. Det kan vara vackert. I kombination med M-aerokit så är det helt OK. Det jag vände mig mot, som inte framgick tillräckligt klart, var att bara en vinge på en ej M-aerokitutrustad E36:a förstör de rena standardlinjerna totalt. Det kan jag fortfarande skriva under på. :) Beklagar missförståndet. Hade jag haft en E36 med komplett M-aerokit så hade jag nog behållt den utan vinge dock, men det är ju min åsikt. :) |
|
|
Aha. jag var bara intresserad av din motivering. Alla tycker vi olika och tur är väl det :) En liknande vinge på e46 hade dock i mina ögon förstört linjerna totalt. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Vet någon om det finns någon sajt där man kan jämföra priser!? Alltså när det gäller styling delar.. (inte www.bildelsbasen.se) Annars får ni gärna tipsa o säga vilka som är billigast! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.