|
|
|
|---|---|
Mr Hamann |
Kom och cruisa, träffa likasinnade och var med på "kvällsaktiviteter" lördagen den 2/8 (varför inte efter dagen på Mantorp) klockan 19:00-19:30. Vi möts vid Folkesta köpcentrum (Willys, Elgiganten mfl.) som ligger precis bredvid E20. All info + kartor och vägbeskrivningar finns på: Länk som är Eskilstunas stora motorsida med 3000 medlemmar. För att kunna läsa i forumet måste du regga dig som medlem. Det gör du gratis. Sedan hittar du cruisingtråden i forumet under Evenemang, den ligger sedan klistrad högst upp. Du kan även här läsa om våra tidigare lyckade cruisingar vi haft i år med uppemot 4-500 bilar. Det har bl.a. anordnats Snyggaste bil-tävling och dB-tävling. Varmt välkommen! // Mr Hamann |
Mr Hamann |
OBS!!! Pga av att Mantorpdagen är den 2:a augusti så är cruisingen flyttad till helgen innan, lördagen den 26:e augusti samma tid och plats. OBS!!! Någon härifrån som dyker upp? This is BIG! // Mr Hamann |
Mr Hamann |
2 dagar kvar! Jag hoppas att ni kommer och cruisar! Vi brukar vara 4-500 bilar i alla kategorier! Studera karta och färdväg under Evenemangsforumet på Eskilstuna motors hemsida gasa.mer.nu Länk Varmt välkomna! // Mr Hamann |
Mr Hamann |
Idag är det dags! Missa inte detta... Varmt välkomna! Richard, kommer du? :) // Mr Hamann |
|
Jag missade då inte detta =) Mvh |
|
| Inte jag heller! Snygg bil du har Teres :) Låg framför dig när vi började cruisa inmot stan | |
| Jaså vart det du de =) Det vart ju lite rörigt på vägen in till stan med tanke på att jag inte är i från e-tuna. Visset inte alls om jag körde rätt =0) Jag tror jag har nå kort på din bakifrån i kön när vi åkte in mot stan om jag inte drömmer helt. Hade du en trevlig kväll då ? | |
| Jodå, vart väl helt godkänd, men åkte hem vid 11-tiden redan | |
| Varför åkte du hem så tidigt för ? nog för jag inte var kvar längre en halv ett med tanke på att det har nästan 2 timmar och åka hem för mig =( bättre och åka hem i tid innan man blir för trött och köra så man inte somnar efter vägen eller nått .. Men nui helg är det mantorp som gäller för min del. ska du ditt oxå ? | |
|
Va där, men jag åkte Volvo Turbo iofs.. :).. låg som 4'e bil i cruisingen :).. drog dock hem tidigt, runt 11.30 eftersom hela gänget va lite slitna efter en massa öl dagen innan... Even alcohol can bend the room... |
|
|
Teres: Vart hungrig så jag åkte och köpte käk och var lite seg i huvet så det var lika bra att vända kärran hemåt för lite sömn! Blir inget mantorp för mig pga av att vi flyttar nu i helgen |
|
|
Acer: jaså så det blir inge mantorp för din del. var ska du flytta då om man får fråga ? ______ bmw323.cbj.net |
|
| Teres: En trappa ner :) till bottenvåningen, tanten ville pga uteplatsen så hon får pilla med växten mm | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.