|
|
|
|---|---|
|
Hej. Kunde tyvärr inte se slutet och undrar vem som vann den sista 8-bilsstegen och på vilken tid. Qvarnis? Vad tror ni en 540 IAT skulle ha för tid? Copy | |
|
Det var Cyclone-robban som vann, dock kommer jag ej ihåg tiden. Qvarnis var inte med i 8-stegen och körde! Svårt att säga vad en touring skulle klara att köra på... |
|
| vilken strippen-körning är de ni pratar om? | |
|
Den på Säve Depå, 5/7 Beträffande 540 IAT och tid, är 16 sek. en galen gissning? Varför körde inte Qvarnis? Höll inte bitarna? Var det några härifrån som körde? Copy |
|
MIRRE75 |
Ja jag körde min första gång på 402m och fick 12,58 @ 174 km/h !!! =) Länk Länk |
|
MIRRE75: snygga fälgar du hade när du var på strippen =) Qvarnis kom aldrig iväg.... det var drivaxlar och jag vet inte allt som gick sönder. ______________________________ |
|
MIRRE75 |
S 328 R: Säg inte så, de va bmw original fälgar =(, sen att dom inte passar så bra på min bmw ...........=). Kul hade jag iaf....=) Länk Länk |
| Ingen som vågar sig på en gissning om vilken tid en 540 IAT skulle ha? | |
|
MIRRE75: jag såg på din hemsida... dom fälgarna såg lite bättre ut på din bil. Ja, det såg ut att gå bra..... Copy: jag tror att den skulle göra höga 16 tider. ______________________________ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.