|
|
|
|---|---|
jocker18@home.se |
om jag startar bilen med läge 1 på fläkten så är den på ettan, drar jag upp den till 2:an händer ibland inget, ibland går den upp direkt, 3:an funkar aldrig å alltid 4:an :) om jag startar bilen med 2:an på, så funkar det oftast, men om jag drar ner till 1:an å sen tillbaka till 2:an så funkar det inte? dom gånger det inte funkar på 2:an, utan bara ställer den det läget, kan det hoppa igång efter några mil, eller några meter, helt olika... Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
Glapp någonstans eller fläktmoståndet. Min uppför sig också lite underligt. Går oftast på 1, 2 o 4 men nästan aldrig på 3 om man inte kör över ett jättegupp eller exv. järnvägskorsning då kan den studsa igång o funka tills man ändrar hastighet, har dock inte orkat bry mig så värst om detta. Mackan Fyra hjul är fler än två?? |
|
jocker18@home.se |
det låter precis som mitt fel, men jag har aldrig tänkt på att det kan vara så i guppen bara.. Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
För mig var det bara allt eller inget som gällde, alltså 0 eller 4 på min E34, det var fläktmotståndet det var fel på, eller rättare sagt det hade fått en beläggning så stiftet fick inte kontakt som det skulle där! På passagerar sidan längst fram till vänster så sitter den där under i fläkttunneln eller vad man kallar det, iaf på bilar utan AC! Finns gott om hjälp om just det här på forumet, för just tack vare det så lyckades jag hitta och åtgärda felet! =) //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.