|
|
|
|---|---|
|
Ett litet urval ur standardutrustningen på nya 5 serien: - Armstöd fram - Armstöd i dörrarna med inbyggda dörrgrepp - Bagageutrymmet helt inklätt med textilmaterial - Digitalur - Dörrhandtag i karossens färg - Dubbelt signalhorn - Förvaringsfickor på framstolarnas ryggstöd - Halvljusautomatik - Handskfack belyst, låsbart - Reservhjul i bagageutrymmet, under golvet - Varningstriangel - mm (givetvis) Fantastiskt hur mycke lull lull man får för pengarna som inte alla andr har:-) Härlig bil illafall. Pillade på den idag.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
förutom förvaringsfickorna på framstolarna så känns det som att det mesta varit standard en bra tid... åtminstone i mina bilar... 325i -90 525tdsa -93 320d -01 Diesel-räsern Länk |
|
|
Då ska du kolla allt som INTE är standard men som man måste ha och vad det kostar. Svettigt! My Bimmer is my mistress |
|
|
Tror visst att Hosse är lite ironisk ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
12.000:- tillkommer för 75l bensintank annars få man stå ut med standardtanken på 40 liter! Inte kul med en 545i V8 och tank på 40 liter... roadZter |
|
| DanneZeta: Säg att du skämtar! | |
| DanneZeta: Vilket skämt! | |
| LOL skickligt att INTE upptäcka ironin i det ursprungliga inlägget :) | |
|
Haha, ja det var ett ironiskt inlägg:-) Huyndai är snäppet värre iallafall! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Personligen tycker jag, helt utan ironi, att E60 är helt acceptabelt standardutrustad. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
nofx16; Helt enig, men det blir lite fjantigt när dom fyller ut listan men sånt (se första inlägg) Kunde hälre skriva ABS, Alufälgar, centrallås eller nåt iallafall då. "digitalur" - He he Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Hosse, Instämmer :) |
|
|
Håller med nofx16, stadutrustningen + multiratt funkar utmärkt tycker jag. Sticker ut hakan och menar att man bör skaffa den manuella varianten....det är den manuella växellådan som sticker ut bland andra konkurrenter anser jag! SCHiin går bra att klara sig utan, men visst är det snygg, aktiv styrning...visst...men helt nödvändigt? Navigator....superbra för den som ofta åker till okända platser/adresser för andra en ql grej. Tv i bilen, kan kanske vara ql men till vilket pris? Aktiva krängningshämmare....coolt.....men endast nödvändigt för den som ska köra rejält hårt.... Får väl alla Automat/SCHiin/Navi/TVfantaster på mig nu....:) /Simon på väg mot 2000 inlägg! |
|
chrille70 |
Jag tycker det är lite skralt att inte Xenon samt partikelfilter på 530 Diesel ingår i standardutrustningen. Annars är extrautrustningspaketen prisvärda, trots att de är ganska dyra. Min gissning är att inte så många kommer att välja Exclusive- och Sportpaketen. Mvh Chrille |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.