|
|
|
|---|---|
|
Vad finns det för alternativ att välja bland om man vill ha ett rostfritt sportavgassystem till en 540 e34? Prislapp? Hur låter dom? Vill då inte ha något som låter för mycket(som en 240 med 2,5" rör lr nåt annat hemskt).. men _lite_ mer muller skulle ju inte skada =) | |
|
Feritta har sportsystem i rostfritt till M60-motorn för 7500:- Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Ok! Låter dom trevligt då? Har för mig att jag sett att man inte fick lämna tillbaka dom pga att man inte tyckte om ljudet.. låter ju nästan lite oroväckande (verkar som att många tycker dom låter illa ju). Någon som har ett sådant system och kan övertyga mig om att det blir ett skönt muller med det? =) |
|
| köp ett remusavgasystem.. finns på ocl brorsons i norrköping. låter kanon gott | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Supersprint låter lagom på en 540 E34 efter att hamnat bakom "ahlstedt" och lyssnat lite grann. Låter väldigt trevligt på E39-528 också. se länk Länk ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.