AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.225

Rolig film

mmmm M3
Är det någon som har sett getaway Stockholm?
Om inte så tycker jag attt ni ska det. De kör inte en BMW men ett annat tyskt status märke. Det sägs att det är en känd STCC stjärna som kör. Filmen finns att ladda ner på kazaa.com
sportsbmw
Hela filmen är ju fejkad....kolla in piren.....ska den snurra så snabbt....

/ Rickard!

/// BMW RULES ///
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

Pirgrejen är kollad. Den snurrar så fort. Den är alltså inte fejkad förutom polisen.

mmm M3 .... känd STCC-stjärna? Njae, en kändis inom bilsporten är det dock.. =)

/Edvard
BMW CS # 4503
I nya filmen Getaway in Stockholm 2 så verkar det som att de har letat reda på riktiga poliser att köra ifrån. Rena vansinnet enligt min mening, men det är ju inte jordens brightaste grabbar som är i farten.

Apropå STCC-stjärnan så ska Hubbe ha sagt att det är konstigt att ungdomens misstag fortfarande ska göra att folk tror att han håller på med galna saker.
Oj vad gammal tråd. Nåja, jag använde sökfunktionen i allafall så jag har väl gjort rätt med att fortsätta istället för att göra ny.
Hursomhelst, jag är ingen stor fan av Getaway Stockholm med tanke på den fara som de utsätter folk för.
Hursomhelst så var jag på "Biltema" i Skottland för ett tag sedan, Hallford heter de här fast det är samma skit som Biltema.
Hursomhelst, här säljer de filmerna Getaway Stockholm på DVD och VHS. Har jag inte fel för mig, hoppas inte, så är de förbjudna i Sverige väl? Menar, det som de sysslar med är ju olagligt? Har sett dem i alla fall och de har en förbenat upphottad M5:a med. Nån som sett den? Tror det är Getaway Sthlm 4
Johan78:
Länk
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Här har vi en av "skådisarna" i filmen: Länk

"Best Man Wins"

Mvh Eivind
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Lyckad kille det där.....
Måste vara en mafiasnubbe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.