|
|
|
|---|---|
|
Hej. Pappa köpte sig en bmw 740 95:a igår o jag bara måste skriva av mig. Va ute o gled lite inatt o bilen var ju helt jä... underbar.. visst den kändes ju lite klumpig i början man visste ju inte riktigt vart man hade den o så kändes det lite miffo med automatare men efter en timmes körning ungefär var jag helt såld. Den får i en betygsskala 1-10 10 på allt! mkt gött drag i den med. Dock tyckte jag att den drog lite väll långt på växlarna i sportläget... men å andra sidan heter de ju sportläge så. Jaja hoppas ni inte bli irreterade nu men jag va bara tvungen. Jag har dessutom en fråga : ) när man lagt bilen i P stängt av den hoppat ur o låst så fortsätter belysningen runt automaten o lysa... vet ej om den slocknar efter ett tag men e de så de ska va? o en fråga till hur får man grymma starter med en automatare? //Tobbe "SÅLD" 12 tums ratt e MANLIGT :) | |
svardska |
Nä Nä Tobbelito! 12" chuck till borrmaskinen är manligt. |
| hehe | |
|
Vad gäller ljuset i "knapparna o automaten", så ska det vara så, slocknar efter en minut eller så.....när du låst bilen, dra i förar- dörrens handtag så får du se vad som händer.....sen grymma starter, vad menas?? Burn outs?? Det är väl grymt att en bil greppar hela vägen...vill du bränna däck, då får du hjälpa till lite med ratten... Peo Visst e dom sköna, dom "små" 740:iorna... |
|
|
Jahaja okej... går larmet då eller?? Nej nej inga burns... utan om man står still o ska komma iväg snabbt.. står man still o bara trycker fullt så blir den ju lite "seg" i början.... e de bara bromsa o gasa o sen släppa brommsen eller?? 12 tums ratt e MANLIGT :) |
|
|
Nejdå, bara att innerbelysningan tänds för att slockna 5 sekunder senare, funkar 3 gånger, sen stängs det av. Bra på kvällen då man ofta säger, fan glömde jag det i bilen? Ett tag i handtaget och du har svaret....komma i väg snabbt....lite gas och foten på bromsen samt S-läge på lådan. Och håll i hatten, för då blir det åka av..... Peo |
|
|
Jättebra för tjuvar också, inte en av mina favoritfunktoner precis... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Okej tack för all information...helt sanslös go bil ialla fall o effekten e ju till o duga : ) 12 tums ratt e MANLIGT :) |
|
|
Föressten.. vilka e dom vanligaste felen på 740... vad ska man akta sig för?? Bilen har gått typ 22´mil nyservad för 16 lök.... 12 tums ratt e MANLIGT :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.