|
|
|
|---|---|
|
Tjaba allihop! Har haft grym BMWPower-abstinens ett tag nu pga flytt. Har knappt haft tillgång till nätet sen jag flyttade från Umeå förra torsdagen! Men nu när jag är här igen tänkte jag höra om det finns några BMWPower-besökare som bor i Södertälje... Det är ju inte direkt få beamers som rullar i den här stan =) Finns ett par fina bilar här har jag sett... men frågan är som sagt om ägarna besöker detta eminenta forum!? //Koffe | |
|
Tjena Koffe!!!!!!!!! Kul att du är bosatt nu :-) Som du vet så bor ju jag i Österskär (Åkersberga). Kom över någon dag och hälsa på! :-) Ska tvätta bilen nu. Min ICQ är på... Mvh Tobias |
|
|
Hej! Jag jobbar i Södertälje men bor i Trosa och äger en blå 540 som rullar i och till Tälje ofta. Alltid något kanske? RAWLAW |
|
| Koffe>>> Hör av dig till Stockholmssektionen. Södertälje ligger ju i grannbyn, med dina ursprungsmått mätt. ;) Själv bor en söder om huvudstan... ciao. | |
|
Som kuriosa kan ju nämnas att fem minuter efter mitt förra inlägg, när jag satt i bilen vid första rödljuset på väg hem från kneget, så kom det två M3:or (e36) farandes... En gul som nästan drog på ett ställ ut på en korsande väg, och strax efter en blå som tog det förhållandevis lugnt =) Strax innan midnatt inatt var det en mörkblå e36:a på E4 söderut mellan Sthlm och S-tälje som var ganska gasglad oxå... Nån från forumet? //Koffe P.S. Toby: Sure, jag piper över nån dag sklle jag tro! D.S. |
|
|
Tjenis Koffe! Måste erkänna att jag lånade en polares pappas M3:a, med andra ord den guuuula M3:an som du såg... :-) Skämt åsido. Bra.... Kom över ngn dag :-) Hoppas du är online på ICQ senare... Kommer hem ca. 16.30 Mvh Tobias |
|
|
Glömde nämna en sak... BMW'n sak in på lackering måndag den 15/10.... Snart med andra ord :-) Mvh Tobbe |
|
|
Sweet =) Har inte fått igång uppkopplingen hemma än, kör från jobbet nu. Men snart poppar jag förhoppningsvis upp på icq:n oxå =) Dock inte idag verkar det som... slö-Felia =/ //Koffe |
|
|
Hehe... Felia är rätta ordet :-) I fall du glömt eller tappat min ICQ så är den: 38486555 Vi höres! Mvh Tobias |
|
|
Koffe... Du har möjligtvis inte fått någon ny e-mail adress? :-) Mvh Tobias P.S Maila den till mig om du vill ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.