|
|
|
|---|---|
| tänkte sätta turbo på min 325:a nån som vet nått lämpligt insprutnings system till rimlig pening, ska ha omkring 400hk, funderar även hur mycket man måste ändra tändningen och är det nått man kan göra själv eller? | |
| ojoj vad alla ska ha 400hk för en billig peng, nja.. | |
| Det finns flera system som borde funka, men räkna med 15 papp för tändning och insprut. | |
Rotti |
ja billig peng räkna med en 35-45 tusen så har du en 325 turbo...snik.. |
|
Mitt sprut kostade 110 dollar! Megasquirt Jag har även tändsystemet Megaspark men har inte börjat köra på det än. |
|
| vart har du köpt ditt sprut spretten?! | |
|
Kör också med Megasquirt, styr även tändning med enkelspole o födelare med MS, total kostnad ca 1500kr och de lite mer seriösa trimmare som fått det demonstrerat för sig har alla gett tummen upp. Otroligt billigt om man t.e.x. jämför med ett mapfueler för flera tusen som inte duger till nåt. Köpa kan man göra direkt på deras hemsida eller genom mig då jag ska beställa ett flertal samtidigt för att hålla ner frakten. /Per |
|
|
Jeg vil gjerne være med og bestille det for mangler det til min 325 som skal bli montert turbo på!!! Patrick Thorbjørnsen ///bmwccn.no///bmwguiden.no///nitespeed.no///bmwpower.nu |
|
|
Haltech e6k.. funkar alldeles utmärkt.. beprövat system Min bil!! Länk |
|
|
Prospark har fungerat bra på min bil,och är inte så dyrt. Länk |
|
|
hör av er om det blir någon beställning jag är på! hur funkar det då någon som kan ge en förklaring för en LEKMAN!? |
|
|
hur länge hänger org sprutet med om man byter spirdare och lmm och fibblar med soppatryck? man kan inte ställa tändningen på e30 eller? har e30 fördelare eller hallgivare? vart sitter fördelaren? |
|
|
Fördelaren sitter på vänstra sidan neraför och lite framför insprutnings röret, eller på kammen.... följ tändkablarna annars... ///M325is |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.