|
|
|
|---|---|
|
E d nån här som känner till den här bilen, har ägt den, varit å tittat på den mm? Och kostar fälgarna 28000pap ungefär? har en bit å åka för att titta på den bor i Göteborg...Tack å hej JO | |
|
Ursäkta? Vad för bil? Var? Länk? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Det var jag som tog in den, och den var i alla fall kanonfräsch tills jag sålde den med 7200 mil på mätaren -00 om jag minns rätt. tyvärr saknades serviceboken när jag köpte den från BMW i Köln, men jag fick med kvitton osv. den hade varit med om något i fronten och på höger sida, troligtvis ett räcke. det var dock lagat när jag köpte den. Maila om det är något du undrar över! mvh Johan |
|
Bilen finns på M3 sidorna här på BMWPower, annonsen har varit med 6dagar nu... JO |
|
Hej igen! jag kan ju tillägga att jag inte provat någon M3 som gick så bra i motorn som den gjorde. Den tog inget speciellt med olja, och motorn var helt snustorr.inte en oljedroppe hängde någonstans. Jag var mycket nöjd med den bilen, och hade den i ett år vilket är snudd på rekord för mig. Som sagt, förutom att den var omlackad på h sida var den kanonfin. Killen som köpde den av mig verkade vara en pedant, och han hade den till för ett år sedan om jag minns rätt. Skulle vara kul att höra hur den såg ut nu! Mvh Johan |
|
Han som äger den nu skriver att fälgarna är värda 28000kr kan d stämma? har du lackat listerna och handtagen eller e d dem efter dig som gjort d? Tack JO |
|
|
28.000 kr för 4 st 17" MoMo-fälgar kan inte stämma, inte ens inklusive däck faktiskt. Om det nu mot alla odds stämmer så är det någon lycklig person som tjänat ordentligt med flis när fälgarna såldes... Ps. Fälgarna är ju inte ens speciellt snygga på M3'an. roadZter |
|
|
Som mest i Sverige får han betala 14480:- inkl moms för fälgarna om de är 8x17" (direkt från Specialfälgar=dyrt). Om han köpt de hos någon ÅF så brukar de ha rabatter. Hmmm undrar vilka däck han köpt för kvarvarande 13520:-? ;) Förutom fälgarna ser ju bilen mycket fin ut. /Wille |
|
Hej! listerna var inte lackade när jag hade den, inte handtagen heller. dra iväg ett mail till mig om du vill ha bilder på hur den såg ut då! mvh Johan |
|
Hej alla glada. Det är min bil =) Och när jag köpte fälgarna då kostade de 28.000:- inte för att jag betalade det då jag känner personen som äger firman men kvittot är på de pengarna =)=)=) Ville ha fälgar som va ovanliga och dessa fanns inte på nån bil då...jag tycker de är snygga iaf. och det är väl det som räknas =) Och för övrigt är bilen helt omlackerad då någon h-ra repade den och gjorde inbrott i den...plus att jag jobbar delvis på en lackering hehe. Tycker att E36 e så jäkla ful med de svarta plastlisterna ser gammalt och billigt ut. Skulle sälja den då tjejen blev av med jobbet men nu har jag bytt ut så jäkla mycket skit på den för så mycket pengar plus att den är jäkligt fin så nu har jag nog ångrat mig....det är svårt att göra sig av med sin drömbil...och jag har tydligen förstående föräldrar så vi får se.... Finns lite nyare bilder på den om nån vill se.... Ska in me TV i den nu och ev. borra lite i motorn. Skönt att se att den varit välvårdad iaf. innan man köpte den. ********** En bra chef kör BMW! =) |
|
|
Kan ju tillägga att det va inkl. däck det priset då...på fälgarna... ********** En bra chef kör BMW! =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.