|
|
|
|---|---|
|
Förra veckan slutade AC´n att fungera på vår 525:a -93. Vad brukar vara orsaken till detta, och vad kostar det att fixa? Tangaroa | |
|
Kondensorn är ett vanligt fel. Prova sök så finner du läsning så du klarar dig hela helgen. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Kan vara så enkelt att gasen är slut, så var det på min kostade 1200:- för provtryck och påfyllning. Kom ett erbjudande i brevlådan igår från BMW total kontroll av AC för 500:- |
|
|
Fick också ett erbjudande om AC kontroll från BMW i brevlådan. I mitt fall skulle det dock kosta £129... Jag bor i fel land! MVH/Dan 523-00 |
|
|
Skall be en kylkille hänga på ett manometerställ och kolla hur det står till med gasen först. Tack för svaren, Lars Tangaroa |
|
|
Om det är någon som inte vill utnyttja sitt erbjudande så tar jag gärna emot det. jag har nämligen INTE fått något sådant och jag är i stort behov av en kontroll........... |
|
|
En följdfråga gällande AC-problematiken: Om den gula lampan lyser men AC´n endast blir sval och inte kall (som den blivit tidigare) är gasen då slut? Vilket annat aber finns? Svettbimmerman. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.