|
|
|
|---|---|
|
Hej grabbar, Kolla på dem här två annonserna. Länk Länk Helsingborg-Norrköping (40mil)på 2h 40min !!! med 190E 2.3 | |
|
Haha vilek skojare, i tyskland hade den gått 13200 mil, men nu 9700mil.. hoppas att han ser detta.. /// Andreas |
|
|
Otroligt roligt.... skulle nästan åka och kolla på bilen så att man vet vem skojaren är. Han lär väl ska sälja fler kärror i framtiden och man vill ju inte åka på någon av dem! Besök Länk |
|
pjotor |
Hur kan ni vara så säkra på att det är samma bil. |
|
Hej, Det är upp till köparen att kolla upp.Jag tyckte bara att det var märkligt att det var samma bild, årsmodell,färg,utrusning mm. Bilen är borttagen från www.mobile.de nu, och om den är nyimporterad (senaste månaden) så.... Dessutom är priset löjligt lågt för en 9700 milare. //M Helsingborg-Norrköping (40mil)på 2h 40min !!! med 190E 2.3 |
|
|
Ringde och kollade med säljaren. Det är inte bilen på bilden som säljs utan det var endast för att få en liknande 523:a på foto. Härligt med undersökande journalistik 265/35/18 |
|
|
Hoho, jomen säkert! Jag var och kollade på bilen (vet vart den står) för några timmar sedan, exakt samma bilhandlardekal under vänster bakljus (det kan ju iofs. innebära att han hittat en vääääääldigt liknande 523:a, men skulle någon av er tro på det?). Jaja, det är väl upp till var och en, jag har ändå inte pengar till att handla den, så för mig är problemet mycket litet... ;) Besök Länk |
|
|
>>Quixotic2 Då jag ringde påpekade jag det var "lite för mycket likheter" men det var svaret jag fick. Hade bilen 2 större repor? Det sade han som hade annonsen att bilen i fråga hade. Om det nu är som Du säger, hoppas bilen förblir osåld. 265/35/18 |
|
| Ja det finns ju skojare men konstigt att dom bara har skruvat bilen 3500mil ,hade väl lika gärna kunnat låta det stå 13000 på mätaren i stället. hur som helst så tycker jag att dom där bilarna är otroligt fina och vill ha en sån nästa gång fast då gärna en 540 med ärliga mil på mätarn förstås. mvh jocce | |
|
Det som jag tycker är tråkigt det här ger en fel bild av privatimporterade bilar. Man får vad man betalar för! Helsingborg-Norrköping (40mil)på 2h 40min !!! med 190E 2.3 |
|
| Borde ringa polisen och ange firman | |
|
Och vad kan polisen göra? Helsingborg-Norrköping (40mil)på 2h 40min !!! med 190E 2.3 |
|
| Om dom kan fastställa att det är firman som skruvat den borde det väl gå som bedrägeri? | |
|
Men om det är en privatperson, vilket jag tror att det är, vad skall man göra då? PS. Annonsen finns oxå på BMWbörsen! dock en annan bild. //Marin |
|
| Snälla, skriv kortare meningar. Det känns jobbigt att ha så här långa textfält i sidled. | |
|
Det är bedrägeri om en privatperson medvetet undanhållit korrekt mätarställning. Dock är det inte så lätt att bevisa. Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.