|
|
|
|---|---|
|
jag har problem med c-låset på min 320i-91 funkar ibland men då måste man låsa & låsa upp 2gånger.Nu funkar det inte och bakdörrarna går inte att få upp alls:-( någon som har en aning om vad som e fel????? willys | |
Frozen |
motorn kanske börjar tappa kraft eller så går det helt enkelt tung nån stans. |
|
willys> Går inte dörrarna låsa upp manuellt heller? På min e30 skedde det, dörrarna bak gick inte att låsa upp alls. Detta renderade en två på besiktningen, min åtgärd var att kasta centrallåsmotorerna så långt det bara gick. Antar att felet satt i dom, för efter det fungerade allt, dock väldigt manuellt. På min såg motorerna likadana ut, om jag inte minns fel, så du kan ju alltid flytta en frisk c-låsmotor till en "sjuk" dörr, för att se om det gör skillnad. Eller så provar du bara att byta ut c-låsmotorerna, vet dock inte alls vad dom kostar. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
rogan |
Tjapp En lång debatt om c-lås har pågått på forumet ett tag. Leta runt lite så tror jag du kommer att hitta en hel del. / Många åker bil, vi kör BMW |
| nåra vettiga tipps... tackar | |
|
Jag har tidigare svarat att kablaget mellan kaross och baklucka ofta orsakar problem! Kabelbrott! Börja felsök där !!! OO=00=OO Ägt:525/E12-535i/E28-520iS/E28 525i/E34-528i/E39-325iC/E36. |
|
|
vet inte hur de senaste innlägget kom me???????? jag har inte skickat de |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.