|
|
|
|---|---|
|
Finns det en risk att jag förstör kromlisterna på min E30 325iX om jag tar bort dom? Länk Jag hade tänkte återanvända dom givetvis, dom ska bort för en omlackering/rostbehandling. Om de böjs eller går av så kostar ett shadowline-kit ca 2000 kr. BMW 325iX Registry Länk | |
|
Det är väl den långa dropplisten du menar? Den kan du FÖRSIKTIGT dra loss, börja gärna på mitten och dra det är mindre risk att böja av den då! Den är delad över den bakre sidorutan, hur man får loss den lilla luftutsläppsvingen vet jag inte riktigt men jag tror att den bara är iknäppt i små hål. Innan du monterar tillbaka allt.....köp nya klips!! HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD |
|
|
Ska man kränga eller dra av den? Jag antar att man drar av den? Blir mycket intressant ;) Jag har hört att man kan köpa nya clips för de flesta bilar på Mekonomen så jag ska ta en tur dit och höra med dom. Kanske även Laitis (Norrländsk bildels-kedja) kan hjälpa mig med det också.. BMW 325iX Registry Länk |
|
|
När jag tänker efter så ska man dra av den, det blir både skador på listen och bilen om man inte drar av den.. BMW 325iX Registry Länk |
|
| luftutsläppsvingen är bara att dra lite försiktigt rakt ut.. så lång har jag kommit me mitt projekt att då bort de fula cromet =) | |
|
Hur gör man för att få bort dom som sitter under rutorna då? det har jag haft lite problem med.. nu menar jag crome listerna |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.