|
|
|
|---|---|
|
Jag ska byta mina ventilkåpe packningar i helgen men så mistänker jag att mina membran i insugen till vevhusventen är spruckna eftersom ibland tjuter det ifrån plastlocken vid torpedväggen. Nu undrar jag om det finns någon som vet vad två nya membran kan kosta. Och om det fins något specielt man bör tänka på när man river bort insugen. 12-Pack | |
|
Jag bytte mina reglerventiler som det fint heter på BMW förra veckan, kostar 308:- st med 20% rabatt artikel nr 11 15 7 501 564, 11 15 7 501 565. Ska du ha bort insugen så är dom inget problem att byta. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN Såld :( Nybliven 750i E38 ägare :) |
|
|
Jag har rivit av insugen och tagit av de svarta plast gavlarna. Men då undrar jag är dett den svarta plast gaveln som är det s.k. membranet för på BMW begrep dem inget alls av vad som var membran. 12-Pack |
|
|
membranet sitter längst bak på insugsröret det är svart plast i locket ett på var sida |
|
|
Vill tacka för svaren och medela att nu funkar min motor som den är tänkt att göra. 12-Pack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.