|
|
|
|---|---|
p |
Nndrar om någon vet var man vänder sig om man vill ha reda på allt om sin alpina? som tex. utrustning, färgkod. För det finns väl någon lista på sånt? |
dunstan |
Prova kontakta Alpina direkt via email eller telefon. |
| dra iväg ett mail till Alpina, de var vänliga nog att skicka all leveransdata till mig på min bil. Kostnadsfritt och snabbt, tror dock inte att de gör det ifall du inte redan äger bilen. | |
|
Jag har hittat 2 st datautskrifter i min bil med utrustnings koder. En under passagerarstolen och en i vänster sido stöd i baksätet. Och det var en djävulsk massa koder på dessa papper + tillverkningsdatum mm mm. Så kolla igenom din bil,,, vem vet vad du kan hitta.. ;) Micke.. Länk |
|
|
Nu vart jag också nyfiken på detta..... Om man nu ska kontakta Alpina vila E-mail ? Vad är det för adress ? Vad ska man skriva ??? Billy B-10 Länk |
|
| Adressen måste du väl kunna hitta på deras hemsida. www.alpina.de, sen är det väl bara att fråga om dom kan lämna ut uppgifterna på din bil. | |
|
Ok ! tack för adressen. Då ska jag ta och göra ett försök. Billy B-10 Länk |
|
|
Har nu testat att maila alpina , men inte fått något svar än........ Billy B-10 Länk |
|
|
TYPISKT...... Kollade mailen nyss och JAG hade fått svar om min alpina !!!! Så nu vet man ännu mera om sin lilla pärla !! Billy B-10 Länk |
|
|
Billy// Mailade du 18:00 och redan fått svar? Det var inte illa! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
He , he .... Nej nej jag mailade den 10/7 , och fick svaret idag !! Billy B-10 Länk |
|
|
Tänkte väl det ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.