|
|
|
|---|---|
diamantsvart_bmw |
Hur många är från Örebro eller i närheten som brukar vara här på forumet??? Jag kollar alla BMW man möter eller ser men har aldrig sett ett BMWPOWER märke på någon bil.. ( det va en liten lögn kom jag på, såg en E-34 touring i laxå med Power märke över bakrutan för några veckor sedan som va jätte fin) Nu med nya 17" fälgar och däck |
|
En sak är säker, världens bästa tjôtgube är från Kumla och han har en hemgjord skylthållare, respekt. hasso heter han visst ;) |
|
diamantsvart_bmw |
LOL, har ju inte träffat manen i fråga men lär väl göra det på träffen i Odensbacken Nu med nya 17" fälgar och däck |
|
Bor i Kumla... Jobbar i Laxå... *BAWORAK* |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Se länk Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Kan ha vart min bil du såg i Laxå då jag tränar där 2 ggr i veckan. Annars bor jag mellan Fjugesta & Marieberg och jobbar i Örebro. Självklart ses vi i Odesbacken på onsdag.. |
|
diamantsvart_bmw |
Möjligt att det va din ahlstedt, om det va det så ska du va stolt för den va fin som ..., va framme o kikade lite på den, tror att det va den första BMW med POWER märke jag sätt Nya bilder Länk |
diamantsvart_bmw |
några fler finns väl som är från Örebro Nya bilder Länk |
| håller mig fem mil öster om gnällbältets huvudstad :) | |
| Väster skulle det vara visst...tryckfelsnisse var igång. Kort fråga förresten, kan man inte radera/ändra postade inlägg?!? | |
|
Jag är också ifrån Örebro trakten men när jag åker in så kör jag oftast "finbilen...???" En gammal "häckig" sierra cosworth...Som är sur som fan... /GRanis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.