|
|
|
|---|---|
|
..finns det? Jag har hittar många klarglas bak + klarglas fram till E38 med nya "smalare" fronten, men inte till gamla fronten. Nån som vet? Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain BMW7 of Sweden: Länk | |
|
Hej! Nej jag tror inte det finns, har självletat, finns bara på faceliften vad jag vet. Mvh/Soki //Tre sjuor eller sju treor? Tre sjuor såklart!!!;o)// |
|
|
Tja...ni kan ju alltid kolla här : Länk där finns klara blinkersglas fram och klarglas bakljus till E38 både tom -98 och till nyare... Kanske kan vara nåt om ni inte hittar nån annanstans... |
|
|
På bilderna ser man skillnaden mellan det jag kallar klarglas (E38 99- Blinkers vita, Art Nr 135511): Länk ..och de gamla (E38 -98 Blinkers vita, Art Nr 135411): Länk ..man tack iallafall!! Mvh CLiFF |
|
|
Tror inte det är riktigt vad CLiFF är ute efter. Om du tittar på bilderna Länk och Länk så ser du en klar ;) skilnad på glasen. Har man klarglas i bak så vill man ju ha det i fram också. Vet någon föresten om BMW's egna (orginal) glas för 99- liknar de på Hova ? Om det är så så är det billigare att köpa en fram + sido sats av dem istället. Kostar 795:- (exkl. BMWCS rabatt). Mvh. Patric Min E32:a Länk |
|
|
Så går det när man inte skiver färdigt och postar, utan väntar 1h ;) Mvh. Patric Min E32:a Länk |
|
|
Tycker inte amn akn aklla den första bilden PJ skickade klarglas, klarglas är som den på andra bilden (faceliften). Mvh/Soki //Tre sjuor eller sju treor? Tre sjuor såklart!!!;o)// |
|
Scheckheft |
Hej, klarglas endast till faceliften. Mvh Scheckheft ______________ 7er träff 26/7 Länk |
|
Scheckheft: Klara besked! Tack :-) // CLiFF |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.