|
|
|
|---|---|
niklas75 |
den firman ligger nere i höllviken dom tar hem bilar på beställning plus att dom har hemma bilar.någon som vet om det är en seriös firma,någon som har haft och göra med dom??? |
|
Länk /T.P. Länk |
|
| Bara namnet kan ju få en att tveka, Autodidakt = självlärd. | |
| TP: Varför länkar du till den tråden? Där står inget om den firman! Eller var det den firman som lurat 320Touring? | |
|
Ja, det är den firman. ---- I Galleriet: Länk |
|
| Niklas75: Om du ska åka från Kiruna till södra Sverige för att hämta bil.. Läs först 320-Tourings-98 inlägg och begrunda. Jag har ingen personlig kännedom om firman men ett inlägg med 6 sidor efter sig OM EN FIRMA (!!) bådar inget gott. Kanske tillochmed finns bättre firmor i norr? | |
| tycker det verkar som om www.processanalys.se är seriösa. | |
|
processanalys har fått en del bra lovord om sig: håller vad dom lovar, bra bemötande osv. Jan Söderman ska visst ha köpt 540:n genom processanalys om inte jag minns fel från hans dagbok! ska själv anlita processanalys när jag kommer på importtankar "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Varför inte köpa Svensksålt och lägga på Några Futtiga tusen och slipa få Bänkpressen över halsen när du kommer hem till norr och den rasar ?! Inget ont om Import.. har en själv.. därför vet jag vad jag talar om! ______ I väntan på ekonomi för nya 5-serien! Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Bmwlover, Janne tog hem sin 540 själv med viss hjälp av mig, så Processanalys var inte inblandade. Mvh Johan |
|
Johan: Importerar du även på beställning eller är det bara de bilar som du själv använder och sedan säljer vidare? Du kan svara via mail dom du vill. |
|
|
oki Johan B, då har jag missuppfattat situationen, sorry "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.