|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Kan inte någon maila honom? Vad var det för regnr? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Men hallå släpp bilen nu för ett tag, och hoppas på att den nya ägaren är nöjd istället!... skulle ni vilja att folk börjar sms:a och maila när ni har köpt en ny bil, bara för att säga vilket vrak han/ hon har köpt? seriöst skärp er! Mvh |
|
| Vem har sagt att någon skulle göra det?? Vore kul att veta vad han hade gett för bilen bara... Han är säkert nöjd eftersom det bara finns 349 ex av dom. | |
|
Det är ju en spännande story, väl värd att följa upp! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
som sagt bara killen / Tjejen är nöjd... troligt är ju iaf att köparen blivigt FET blåst iaf. och det kan vara bra för den nya ägaren att veta innan det har gått för långt. tycker jag iaf.. handlaren borde inte sälja bilar !!!! WoX reg nr: SGT 970 En gång BMW alltid BMW |
|
|
När jag var på mellström 2004 nån gång en varm sommar dag. Så frågade jag honom vad han ville ha för GT,N sa han 169 000:-. tro de var nått sånt, sen frågade jag honom om han ville gå ner i pris hehe då sjönk han två gånger, med en summa på över 40 000 tusen. Och jo föresten läst lite på tråden om att alla tycker de så synd, stackars den å blaha å blaha, skärp er, de är en bil jäve* inget husdjur. |
|
|
Vilken bil alltså. Kikade lite på vägverkets hemsida och såg att mellströms bil äger igen, sedan den 2006-07-17. Kan ju tillägga att jag personligen aldrig skulle köpa en bil av honom om man inte kan sina saker utan och innan!!! Mellströms bil använder kör dock med höga priser men också med strora prutmåner. |
|
Hikket |
okej de spelar ingen roll ja fatar inte varför ni gör en sån stor grej av de hela ja har lämnat in bilen chasit är de inget fel på absulut inte på motorn va på besikten au ja har papper på allt de spelar ingen roll vi säger din bil ex du kan ju alldrig veta vad som har hänt din? bil servic bok å allt annat spelar ingen roll de är skicket som spellar roll gtn är i super skick nu |
|
och varför säljer du den? :-) Länk |
|
hampe m3 |
där satt stöten :) |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Problemet är väl att bilen rullat dubbelt så långt enligt första foruminlägget än vad som står i annonsen hur det stämmer i verkligheten kan jag inte lita på helt men det det syns på bilderna, skulle vara ett konststycke att lyckas slita ned en inredning på så få mil :) dessutom räcker det att se karosseriskarvarna för att se att nått inte står rätt till, definitionen superskick är lika svävande som en heliumfylld ballong hos vissa. Det finns flertalet GT i mycket fint skick i sverige. denna platsar inte i närheten av dessa bilar. Det är syn att denna bil inte hamnade i pressen istället för att inte göras i ordning ordentligt. ///MVH Hasso Länk |
|
Ibland har man ruskigt rätt... Jag tänkte att Hikket skulle svara just att vi andra minsann inte vet vad som hänt med våra bilar och att miltalet saknar betydelse, att skicket är det viktiga och att vi inte har några liv. :) Och det är så klart totalt struntprat som inte har nåt annat syfte än att intala sig själv att bilen är OK och naturligtvis också att lura spekulanterna. För helt ärligt Hikket - du kommer inte berätta det du nu vet om bilens historik för de som hör av sig på annonsen, eller hur? Om bilen är så himla fin kan man ju undra varför Hikket ska sälja den efter så kort tid. På bilderna i annonsen saknar den ett dimljus och man ser flera vinklar och inpassningar som fortfarande inte ser ut som de ska och inredningen är ordentligt sliten. Det som hänt denna bil händer INTE alla bilar - den är unikt illa behandlad. Miltalet och historiken SPELAR roll på en samlarbil. Och grejen är att många av oss VET att våra bilar aldrig varit i närheten av det skick som denna varit i och många av oss VET att våra bilar inte är mätarskruvade. Och nu kommer Hikket att svara nåt i stil med att vi inte vet vad vi snackar om, att bilen är den finaste han sett och att vi ska sköta oss själva och ge tusan i honom och hans bil. :) |
|
|
Hikket svarade med pm igår kväll att han ska köpa en M5'a till bra pris... jag är ju en aning tveksam till mint kondition och att man som 10+ ägare kan veta att en importbil aldrig varit trimmad :) |
|
Hikket |
de är klar att ja säger va som har hänt bilen sen om dom köper eler inte så är de en annan 5a |
Hikket |
de stämer ja vet inte om bilen har varit trimmad om ja sälger bilen så spelar de ingen roll ja har bevis från whölkes att bilen är ok |
|
Hikket: Du kan inte vinna denna diskussionen. För vissa är en smälld bil skrot för evigt, då spelar det ingen roll hur fin bilen är annars. Jag själv skulle nog inte heller köpa en smälld bil men skulle det visa sig att min nuvarande bil är smälld skulle jag inte bry mig då den är hel och ren samt går bra. Hoppas du upplyser ev. köpare om bristerna bara :) Lycka till! |
|
Hikket |
de stämmer ska komma en å titta på bilen har sakt allt om bilen han sa inte så mycke |
|
Hur smälld var den?endel tycker att en bula på en skärm är smälld/kvaddad bil.Finns det några bilder från hur den såg ut tidigare? Mina bilar Länk |
|
Gemini__ |
Usch, tur att man inte är ägare till detta vrak iaf. Hoppas Hikket är ärlig mot den ev. nya ägaren, han lär ju höra av från oss här på AP i vilket fall som helst. //Thomas |
|
nu när jag sett bilderna på bilen efter förvandlingen så måste jag säga att den ser ut som vilken anan GT bil som hälst. Njut av bilen och ha en underbar sommar. vill gärna att ADMIN låser denna tråd då den spårat ur en hel del. Mvh WoX |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.