|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Haha, Nu skall vi inte spåra ur denna tråd så den blir raderad, GT mysteriet måste lösas.. Bilden kommenterar jag inte då berörda kan läsa :) Mvh John |
|
| Nu missade man ju bilden! =) | |
|
bstrand: Har mailat dig:- ) johnjohn: Helt riktigt!! Nu är det GT:n som gäller. Ska skärpa mig... /Kidde BMW - the ultimate drug... Länk |
|
|
missade den bilden också, aaaah verdammt!!! =) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
bilen i fråga har blivit påkörd av buss i norra sverige det va en kille som hade en 850 T-gul som jobbade som resande säljare,,han bodde i gbg men flytta uppåt då det tog slut me hans brud. han köpte då bilen o tog me sig den ,,men krockade med en buss senare några veckor,, försäkringen ville dock inte betala skadan.. det va lite synd om han me , han hadde ju aldrig ägt en M3a i hela sitt liv, så han trodde att han gjorde ett kap jag tror att han gav 158000 för den,, men inredningen på bilen såg förjävlig ut på grund av förra ägaren hade haft hund i den som hade bitit på det ena o andra hellre himmel över huvet än bilen över huvet |
|
|
vad var det för bild alla pratar om?? erik_nilssin@hotmail.com |
|
|
Och vad hände med bilen? står den kvar? /J |
|
|
ska be min far kika om den e kvar idag... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
förlåt mig dröjsmålet, återkommer så fort ja vet mer M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Hej, Bilen står kvar på firman som ägare men finns inte i hallen. Det är vad jag vet i nuläget... //John |
|
|
Den där bilen har stått bakom Autovation i Gävle, bilen ifråga är nog den mest beryktade M3 Gt i Sverige. Jag tror till och med att dom skrivit om den här på forumet ett antal gånger! Men bilen var fruktansvärt ovårdad innan han smällde den. sannolikt har han aldrig varit i kontakt med BMW bilar innan han köpte den, han hade den nog bara i 3-4 månader innan smällen. Hoppas det har hjälpt på något sätt. Mvh Janne |
|
|
kevin M_Roadster !!!! vad det gäller pris som jag köpte den för så stämmer det INTE... jag hade en T5R som jag bytte in mot GT:n sedan bytte jag GT:n mot en 3000GT osv...... det är jag som är förra ägare och vill någon veta något så är det bara att höra va sig !! kan bara säga så här !!! att handlaren som har den nu ja vilken vet ju alla *skratt* är den största skojaren i bilvärlden jag vet iaf. kan bara säga som så att ska man köpa en GT så ska man INTE köpa av handlaren som har den idag !!! WoX |
|
|
WhiteBeemer !! Tror knappast att du känner mig med tanke på vad du skriver!! det är det som är så trist med detta forum att folk tror med än att veta i många fall. i detta fall är du ute och cyklar FETT !! som sagt så säger jag bara en sak !!! leta bil hos en annan Handlare !!! WoX |
|
|
Precis som WoX säger. Mellström i Torsås är en av sveriges största tattare! Tror nog snarare att alla hans bilar är skojeri! Skulle nog inte ens köpa bil av honom om den så vart gratis : /Martin |
|
|
Men han har billig bensin! Kanske ngt skumt med den oxo? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Har han kvar bilen? Kanske är något fel påmig men jag är intresserad av den bilen till rätt pris... Söker en GT nu men det finns inte många av dom så varför inte renovera en istället... | |
| Det är visst någon HAQIF ISTREFI i malmö som köpt bilen 2006-01-13 . Undrar om han blev grundlurad?? Synd att man inte han på den då... Såg också att den var påställd så nu går den vinter också =( stackars bil ... | |
|
SKRATTAR !!! Ja hoppas att köparen är lycklig bara.. WoX En gång BMW alltid BMW |
|
| Jag kollade in bilen för efter årsskiftet och den såg helt klart bättre ut. Ingen pärla men inte alls det vrak den en gång var. | |
| Försökte skicka ett sms och fråga vad han hade gett för bilen men han har inte svarat.. =) .. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.