|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
GT-vingen, M bakspoiler Class II, är det som sitter på bilen på bilderna. Orginal alltså. /Wille |
|
|
BAP! Usch vilken hemsk syn :-( Men ärligt talat.... Man skulle kunna fräscha upp den riktigt ordentligt så att den ser lite mer värd ut =) Ge mig en vecka med den bilen så ska ni få se på annat =) Men det är sant det alla säger... det gör ju ont av att få se sådanna bilder på en så exclusiv bil =( Mvh Tobbe |
|
|
Körde förbi Torsås igår. Och var tvungen att titta in och kolla på den omtalade GT som står där. Och när jag hittade bilen där inne, Så blev jag så J¤vla arg. Hur någon kan laga en sådan bil, så fult. Jag hade aldrig lagat en upp rostad volvo 245 dl så dåligt. Det går inte beskriva med ord hur den såg ut. Till på detta, så ligger det en kille och syr med nål och tråd på klädslen i den.. Och han hade aldrig gått i sy-slöjden..Tragiskt tragiskt.............. |
|
|
Låter som att bilen inte ens skulle se så illa ut om den hade gått nå gt tävlingar, de den är byggd för! mycket har man sett! men är de inte skroten näste för den bilen :) vem köper den? beror ju på priset.. kan ju duga som vinter bil! Min första bmw ac sc kolfiber skärmar.. omtald bil. Den va ju i nyskick mot den!!!! |
|
|
stackars M3GT, nån entusiast borde rädda den från skrotpressens elaka käftar, bara man får den till ett riktigt lågt rövarpris, skär i hjärtat på mig att se en "ovanlig" m3 i så taskigt skick. Men det kostar väl multum att fixa den "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
ursäktar mig för dubbla inlägg! "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag har också varit nere och kollat på den en sväng. Frågan är vad den gode (eller elake) Mellström släpper den för... /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
vad begär han för den?? /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
anted |
Hur f*n kan man behandla en sådan underbar bil på det sättet?!? Kommer ha mardrömmar om vraket i natt. Begär han under 90 000:- och den är i bra skick maskinellt (osannolikt med tanke på hur den ser ut i övrigt) så skulle jag nog kunna tänka mig köpa den och helrenovera vraket... kommer bli många timmar garaget. Men de är sååå snygga i fint skick! Vilket nr. har den förresten |
|
Ska bara tillägga att det låg tomma olje burkar i Gt:n. Så jag är inte så säker på att, motorn är så bra i den... Jag fick reda på att en kompis köpte en compact, där för ett tag sedan, när han sedan gjorde service på den och hade lämnat in den på aukt bmw verkstad, så sa de att den, bilen hade varit rätt så bra krockad för ca 4 mån.. |
|
|
ha oxo vart o tittat på "pärlan" då mina föräldrar bor i kommunen. ja du d ska till låga priser för o köpa loss den men den kan behöva hamna hos ngn som vet va d handlar om annars bli d aldrig ngn ordning o reda på den... man kan väl M-testa den, be honom göra insp.II på BMW i kalmar o sen kan man lägga ett bud. hoppas d inte e ngn som blir på-prackad den i tron om en "fin" GT! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
anted |
Har handlaren lagt ut ett pris än? |
|
Kan inte nån köpa bilen billigt och verkligen renovera den seriöst. Så synd att låta en sådan samlarbil bara förfalla. Hade jag haft pengar hade jag renoverat den. ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
Jag vet! Vi skramlar ihop till den!!! Den kan stå hos mig :) Länk |
|
|
Man gråter ju nästan när man ser hur sjutton bilen ser ut...*snyft*.. Jajja...vissa vet inte hur man behandlar en skönhet ;) |
|
|
SORGLIGT OCH SKAMLIGT!!! Konstigt att ingen kommenterat denna bilden dock: dsc01301.jpg På samma sida som det länkas till alltså... Den var najs:- )) /Kidde BMW - the ultimate drug... Länk |
|
| Haha, nu du John har du gjort bort dig :) | |
| JohnJohn - har du fler såna bilder är det bara att skicka över dom! :D :D :D | |
|
Haha, hittade den på webben och misstänker att det är en jobbarkompis. La upp den för att hon skulle kunna gå in och kolla om det var hon.. Skall nog ta bort den snarast annars får jag duktigt med stryk :p Mvh John |
|
|
Tur man hann ladda ner den då... Har du såna snygga jobbarkompisar:- )) Hon jag jobbar ihop med är 50+ och varken vacker eller smart... Eller det kanske inte var hjärnorna man såg på bilden = ) I så fall var bägge lika stora:- D /Kidde BMW - the ultimate drug... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.