AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
945

Baslåda till e30?

da
3
daniel sigbladh
Bmw 320i -87
Jag har två 10" rockford fosgate basar och skulle vilja bygga en bra låda till dessa. Vad finns det för förslag till detta och är det någon som har ritning??
We
25
Weine
528I Touring -97
525I 24v Sedan -93
325IX Touring -89
Vilka rockford basar handlar det om? Kan kolla upp i probox vad du ska ha för låda.
Rekomenderar dig att bygga en bandpasslåda och porta in genom skidluckan om du har en sån eller upp genom hatthyllan.

Svar från probox kan jag ge dig inatt när jag kommer hem från jobbet. Ge mig bara model eller parametrar!

mvh / Erik

No Turbo Power, just real shit! :)
da
3
daniel sigbladh
Bmw 320i -87
Basarna är ju 2st Rockford fosgate punch 10" på 200w och 4ohm ,
de är den ända informationen jag har om dom..
Jag har ju ingen skid-lucka så de får vell bli genom hatthyllan.

Vore jätte tacksam om du kunnde fixa de.

MVH/Daniel
We
25
Weine
528I Touring -97
525I 24v Sedan -93
325IX Touring -89
En bandpasslåda kommer att bli:
Höjd 330mm
Bred 620mm
Djup 440mm

Stora kammaren ska vara 243mm djup

3 st 19cm långa 10cm i diameter portar

Detta är yttermått räknade med 22mm spånskiva som material.

Hoppas detta hjälpte lite annars får jag försöka scanna in byggritning och maila till dig. Om du inte har väldigt bråttom.

Mvh / Erik
da
3
daniel sigbladh
Bmw 320i -87
Låter verkligen super!!!

Men eftersom ja inte har hållt på så mycket med
biljud så mycke så vore jag jätte tacksam om du kunnde maila över en ritning till mig.
skulle underlätta sååå.

Tack så mycket för hjälpen!!

mvh/Daniel
We
25
Weine
528I Touring -97
525I 24v Sedan -93
325IX Touring -89
ska försöka göra det nån gång i helgen. Har problem med min skrivare, och programmet är inte så smart att man kan skriva ut det som bild...
Det enda man kan göra är att exportera filen till cad/cam och nått cad-programm har du förmodligen inte eller?

Mvh / Erik
Hu
9
Hulking
325i 89:a
Wiene...jag skulle också behöva en ritningn till en e30...skulle du vara "sugen" på att fixa fram ritning till mig också nån dag? =)

MVH.
We
25
Weine
528I Touring -97
525I 24v Sedan -93
325IX Touring -89
Hulking!

Går bra det... Tyvärr har jag inte fått skrivaren att fungera... Jävla prylar... Men ska införskaffa en ny.

Vad gäller det för basar?
Kan nån svara på vad som ryms i en e30: HÖJD och BREDD?
Blir lättare att ta fram det då! Har inte kvar min, så jag har inget att mäta på!!!

Mvh / Erik
Hej

jag skulle vilja har lite hjälp med vad jag ska ha för baslåda i min BMW 525... det är ju skidlucka på den... jag har funderat lite på värsting 12 tummaren på totalljud på 2x800 watt RMS... steg och bas ska gå på runt 6000 kr max..

om någon kan tipsa mig lite om vad som låter jävligt bra för dom pengarna....basen ska spela hyffsat djupt i tonerna

Mvh kim
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.