|
|
|
|---|---|
|
Har ni för synpunkter på att montera en AC Schnitzer frontspoilerläpp när man har M3 E46 fälgar på. Dvs. blandad styling = lyckad kombination. Det gäller den faceliftade E46:an. Se även Länk eller Länk ///M. Pedersen (OO=00=OO) | |
|
Jag tycker att AC-Schnitzer prylarna är såpass stilrena och snygga att de lätt passar med M3 fälgarna utan att det ser ut som någon 'blandning'. Skulle gärna ha den fronten själv för Schnitzer fälgarna har jag ju redan :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Jeg synes ikke det gjør noe. (Spørsmålet er heller om man bør ha M3 felger på vanlig E46. Jeg synes det er ok, men er usikker på om jeg ville ha gjort det selv..) Noen som synes det er 'wannabe' å ha M3 felger på en ikke-M3 her? |
|
|
Jag personligen är trött på att se 18" m3 kopior på allt från e30 till e36 compakt samt tokmånga e46 av alla dess slag. Jag tycker att fälgten är väldigt snygg (inte som 19" varianten men ändå) men tyvärr känns den lite för vanlig. Jag ser iaf 4-5 bilar om dagen i Lund där jag bor med sådana fälgar och tyvärr är inga av dom m3or. Angåense Schnitzer prylarna så kan jag tänka mig att de kommer bli väldigt bra. Själv tycker jag fronten är lite väl vågad, men don efter person. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Det blev en AC Schnitzer läpp och såhär ser det ut monterat och klart på min bil. Länk ///M. Pedersen (OO=00=OO) Min bil:Länk |
|
|
grymt snyggt! :-D Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
| Hva kom felgene på? Kjøpte du orginal M3 fram x 4 da eller? | |
|
Morten: Det är tyvärr inte original M3-fälgar men de ser hyffsat bra ut ändå. De köptes hos Gummihuset i Eskilstuna. Länk ///M. Pedersen (OO=00=OO) Min bil:Länk |
|
|
Lyckad kombination! Tycker dock att M3 E46-fälgarna är snyggast i 19", sedan är ju inte ACS-fälgarna speciellt tråkiga heller. =) Men allt är ju en kostnadsfråga... roadZter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.