|
|
|
|---|---|
Robbe-325T |
Hej på er...jag har en 325a 88a. å jag laddar nu 0,2-03bar och har en 3,5bars regulatorpå och orginal spridarna. det sitter även en 535a luftmägds mätare på. ska sätta i 535ans spridare i helgen å tänkte ladda 05-07 tror ni att den kommer att gå för snålt då?? tacksam för tips Mvh/robbe |
Robbe-325T |
upp |
|
535-spridarna är väl inte mycket större än 325? 200cc vs 150cc ? Då kan det bli lite snålt med mycket laddtryck. 0,7 bar ger ju ganska mycket effekt med hög tändning. Hur backar du tändningen vid laddtryck ? Det lär behövas... |
|
|
Vet inte om det är till någon hjälp men det står en del om 535 luftmängdmätare och 535 spridare i M20B25 här. Länk e30klubben.com |
|
Robbe-325T |
Jag har inget jag backar tändningen med om det är 200cci 535 spridarna vid 3 bar vad kan det då vara vid 3,5bars bränsle tryck hur mycket kan man backa tändningen med ett chipp och hur mycket behövs det |
|
Hepp............ Du kan få köpa spridare som flödar 420cc vid 4bar för 200:-/st av muig om du vill........ Nya....... Högohmiga........ Maila till jesperw@worldonline.se antal samt adress... //Jesper |
|
Robbe-325T |
Hur blir det dom ligger ju på 12.6-9 ohm och mina på 16,* nånting....det är dom blå va för jag har 4st såna |
Robbe-325T |
tänkte så det inte blir fel |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.