|
|
|
|---|---|
Cribba |
Nån som kört nått me de märket? Funderar på att kompletera med en aktiv baskåda som heter Focal 300 Bomba.... Mvh Christian Min förra bil Länk |
| Det är kvalitetsgrejer. Jag vet inte hur det är med lådan du nämner, men deras högtalarelement brukar vara av modell dyr. | |
|
Den baslådan som Du nämner var med i ett test som Bilstereotidningen hade för nått år sen. Om inte minnet sviker mig, så fick den bra betyg. Enda reservationen, om jag nu minns rätt, var dock att de tyckte den var lite dyr. Men ljudmässigt, tummen upp... Övriga Focal prylar är riktiga hifi-prylar, med Utopia serien som herre på täppan... mvh Rutger |
|
|
Nån som vet en vettig återfösäljare för focals bilprylar i sverige? Jag har köpt från frankrike en gång, men de e ganska bökigt. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
| hifikit har ju hifi-prylar från dem... | |
|
Focal och JM Lab är samma företag så det är mer än "kvalitetsgrejer". I JM Labs Utopia-serie finns det väl ingen modell som kostar mindre än sexsiffrigt? Länk |
|
Cribba |
lådan e beställd nu å kommer om en vecka priset låg på ca 4500 kr, va inne på pioneers aktiva lådor men han va osäker på om jag skulle bli nöjd med dom. Väntar med spänning på hur det kommer låta till ett HK system..... Wendetan Bilradiobutiken på söder nära mds (folkkungagatan) är dom jag har beställt av. finns på www.bilradiobutiken..se Mvh Christian Min förra bil Länk |
Cribba |
Verkar inte finnas nån bra svensk sida om de märket ? har letat mycket men hittar ingen. Nån? Mvh Christian Min förra bil Länk |
|
dem som har agentaturen för Focal i Sverige är Autoleads. Kolla in deras hemsida : www.autoleads.se mvh Rutger |
|
|
Henrik A: De finns tex mini utopia som sopar rent med allt de testar den mot i en icke sex siffrig kategori. Men ska man ha ett helt hembio system får man santa friskt om man skall ha utopia, men så får man också the bestbof the best. Cribba: Hittar inget som ens syftar att de skulle ha Focal där. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
Cribba |
wendtan nej hemsidan finns det inget på men den va mest menad så att du ska få telenr å adress. Finns inga grejer i butiken heller bara katalogen och dom tar ju hem det du vill ha. Har du tänkt ha nått till din bil? Mvh Christian Min förra bil Länk |
|
Japp. bakre system bla. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
Cribba |
wendtan ok, va har du för grejer i just nu då? Hoppas på en klar förbättring i min bil men om inte så får dom bygga vidare och då får de blir Focal oxå. Mvh Christian Min förra bil Länk |
| www.powershop.se säljer focal | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.