|
|
|
|---|---|
|
Nu blir man ju ännu mer sugen :) Länk /Wille | |
chrille70 |
Mmmm... Personligen är jag väldigt sugen på en E60 Touring, gärna en 530d med Steptronic. Men som synes så får man nog vackert vänta ett år eller så. Så man kanske får lov att förhandsbeställa om man ska få den inom en "rimlig" framtid... / Chrille |
|
Och den kan köpas med HUD!! Fattas bara att de kan projicera navigationsinformationen över den befintliga vägen.. Det vore ju ganska trevligt om det såg ut som om pilar var ritade i vägbanan eller att man följer en linje som ändras med vägen (att den väg man ska köra har en heldragen röd linje eller så). Börjar bli rätt intressant hur de får in datorfunktioner i bilar numera.. Tycker fö att E60 är snyggare än E65:an, tror det kan bli en framtida vinnare. |
|
chrille70 |
Håler med zevvs om att E60 är snyggare än E65. E60 har liksom mer substans i sina svepande, böljande linjer. Det enda jag har lite svårt för är bakskärmarna. Det är lite för mycket plåt ovanför skärmkanterna tycker jag. Men nu har jag förvisso bara sett bilen på bild och skillnaden kan vara enorm då man ser bilen IRL. Och det ska jag göra för givetvis har jag bokat in ett besök på Lindholms i helgen för att beskåda (och kanske provköra...?) underverkat. Can hardly wait! Mvh Chrille |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.