AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
745

Regskylt fram

Buster
Undrar om det är lag på att ha regskylt fram?
Har hört på det ena och det andra.
Vad gäller?
Skulle se bättre ut fram utan plastramen med regskylt.
An
380
AndersG
320 -92 (limo)
Ja, du måste ha reg fram...men det är tillåtet med en liten..får böter om du saknar. anledning är att de måste ha regnumret vid hastighetskontroll med laser eller kamera
Buster
Hur liten skylt då?
Typ av corvett skylt = kvadratiskt?
Finns både kvadratiska och rektangulära
mi
239
mikebike
Z3 2,8 -99 Roadster
Den enda regskylt du får använda är den som du fått av Farbror Vägverket!
Somliga har lyckats byta sin med hänvisning till att den vanliga inte får plats. Numera är det tvärstopp med det, endast direktimporter lär gå att få andra skyltar till.
sportsbmw
Det du säger stämmer, men det är ju PATETISKT att vissa bilar ska få ha små skyltar medans vissa inte får ha det! Jag har haft små skyltar i 4 månader nu, blivit stoppad i rutinkontroller 2 gr, men dom har inte sagt någonting, ser skylten ordentlig ut dvs. som VV, så skiter väl pappablå i det, men visst, sen finns det väl vissa rötäg också, men som sagt JÄVLIGT PATETISKT!! Det finns ju hur många ställen som helst som man kan köpa små skyltar på juh......

/ Rickard!

/// BMW RULES ///
JO
142
JONTAN
323ci cab 00
var kan man köpa små skyltar och är dom dyra

CABBEN
sportsbmw
Ett av många ställen är www.micro.se där kostar dom 190 pesetas, håll till godo! Det är för övrigt det billigaste stället också......

/ Rickard!

/// BMW RULES ///
KaLLeSpeCiaaL
jag ska tillverka mina hos nån som gör sånt=FINNS FLERA,,dvs=typ klistermärke,,ser ut som äkta ,,reflekterar i mörker o allt som original,visst kanske lite olagligt men fan skitsamma inte stoppar dom en för det,bara man inte gör för litet,man ska göra den lilla som vägvärket själva har
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.