AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
269

Tack för denna tid

Det är med en viss sorg jag säljer min 523I-97.Företaget där jag arbetar har bestämt att vi ska åka Citroen C5 combi.Bilen är beställd.Firman som säljer denna franska skapelse jobbar även med import av lyxbilar,de tog gärna emot min Bimmer trots att den är importerad.Dessutom fick jag ok betalt.Tack för denna tiden på denna site.Kommer förmodlingen att återkomma för som sagt en gång BMW-----------------
chrille70
Trist att du ska börja åka franska (istället för BMW). Men jag tycker trots allt att C5 verkar ganska fin, en riktig komfortmaskin och verkar vara väldigt mycket bil för pengarna.

Trevlig sommar och ta väl hand om fransyskan! =)

Mvh Chrille
Som att byta från natt till dag... :-)

Vi ses!
Visa användare
262
Biffen
Lotus Esprit S4
Lotus Europa S2
Stackare !! Ska man byta från BMW så ska man ju byta "uppåt" inte till Citroen, (som iofs är mkt komfortabla bilar) det låter som om du borde ta ett seriöst snack med chefen om vilka bilar nu BORDE köra...

Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme.
fr
309
frazzeribba
525i-sedan 92
låter tragiskt......kommer bli många timmar på verkstaden för cittran...har firman räknat på det...
min far kör ca 10-12tusen mil per år i jobbet och har även provat cittran och ville absolut inte köra den nåt mer...den var mer tid på verkstaden än körandes på vägen..kanske var ett måndagsex...
säkert ett trevligt fordon att åka i men det är ju inte som en BMW...

Frazze

Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.