|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om man kan eftermontera en "läpp" till frontspoilern, eller måste man köpa en helt ny spoiler? I så fall, vad kostar det i respektive fall, och vart hittar man någon bra tillverkare? läpp/spoiler? // Björn | |
|
Hej! Ja du kan ju montera en så kallad GT läpp på din front utan problem finns för ca 1400:- hoppas detta var till hjälp Mvh Ace Eca Cea ______________________________ **Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!** |
|
|
Tjena Alien...hade en sådan Reigerläpp på min fd 325:a och har många bilder ur alla vinklar på bilen med läppen mont. Dock så förbrukade jag 3 st läppar på mindre än 1.5 år (stöld, grävling och sönderkörning). Bilen får om du har den sänkt extremt låg markfrigång fram. Jag hade endast 5 cm efter att jag monterat en extra "gummiflärp" längst ner som skydd för läppen - fungerade dock skit bra. För övrigt så köpte jag mina läppar på Dalhems.se för 1895kr och läppen är grymt lätt att montera och har 100%-ig passform. Eca: Var hittar du läppen så billigt. Ej Reiger va? Som sagt vill du ha bilder så maila mig bara. Mvh Jimmy Länk |
|
|
Kollade på bilderna i ditt galleri. Ser snyggt ut måste jag säga, men då är ju frågan om din grill är "orginalgrillen" eller om det är någon form av M-grill el. dyl? // Björn |
|
|
Mina njurar är bara lackerade svart. Och fronten i övrigt är ju M3. Sen kanske de små plåtarna lurar ögat lite oxå. Tycker d är grymt snyggt med de små plåtarna, har dem både bak och fram. Hittade bilderna på min fd. 325:a med Riegerläppen men mailen på jobbet ligger nere så kan ej skicka nått ännu. Vill du ha bilderna så maila bara mig? Mvh Jimmy Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.