AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
611

"Läpp" till frontspoiler E36

Någon som vet om man kan eftermontera en "läpp" till frontspoilern, eller måste man köpa en helt ny spoiler?

I så fall, vad kostar det i respektive fall, och vart hittar man någon bra tillverkare? läpp/spoiler?

// Björn
Visa användare
67
Eca
M3 98 hybrid Kompressor+NOS
Hej!
Ja du kan ju montera en så kallad GT läpp på din front utan problem finns för ca 1400:-
hoppas detta var till hjälp
Mvh Ace Eca Cea

Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Tjena Alien...hade en sådan Reigerläpp på min fd 325:a och har många bilder ur alla vinklar på bilen med läppen mont. Dock så förbrukade jag 3 st läppar på mindre än 1.5 år (stöld, grävling och sönderkörning). Bilen får om du har den sänkt extremt låg markfrigång fram. Jag hade endast 5 cm efter att jag monterat en extra "gummiflärp" längst ner som skydd för läppen - fungerade dock skit bra. För övrigt så köpte jag mina läppar på Dalhems.se för 1895kr och läppen är grymt lätt att montera och har 100%-ig passform.

Eca: Var hittar du läppen så billigt. Ej Reiger va?

Som sagt vill du ha bilder så maila mig bara.

Mvh Jimmy

Länk
Kollade på bilderna i ditt galleri. Ser snyggt ut måste jag säga, men då är ju frågan om din grill är "orginalgrillen" eller om det är någon form av M-grill el. dyl?

// Björn
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Mina njurar är bara lackerade svart. Och fronten i övrigt är ju M3. Sen kanske de små plåtarna lurar ögat lite oxå. Tycker d är grymt snyggt med de små plåtarna, har dem både bak och fram.

Hittade bilderna på min fd. 325:a med Riegerläppen men mailen på jobbet ligger nere så kan ej skicka nått ännu. Vill du ha bilderna så maila bara mig?

Mvh Jimmy

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.