|
|
|
|---|---|
|
För den som är intresserad så har jag lagt upp en sida med bilder jag tog på Zentrum für Gebrauchte Automobile Niederlassung München. Helskön känsla att vandra rad efter rad, våning efter våning och bara se skinande blanka BMW:ar :-) Länk | |
|
Verkar inte fungerar, inga bilder laddas upp för min del iaf? /J |
|
| Jodå, men det är många bilder så det kan ta tid om du inte har snabb uppkoppling. | |
|
Nu kom de upp på en gång, gjorde de inte tidigare... Trevligt med bilder. :) /J |
|
|
Ska minska ner thumbnailsen lite så att det inte tar så lång tid. Här är fler: Länk |
|
|
Tackar, kul att se och få perspektiv...MÄKTIG anläggning :) BTW, Stout, fick du aldrig mina mail ang. E30? Missa inte träffen på lördag ;) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Cool anläggning, var själv i Franfurt 2001 och kollade där efter en bil hos en BMW handlare som hade ca 800 fordon till salu, mäktigt! Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
chrille70 |
Herrejisses vilket bygge och vad mycket fina bilar. Där skulle jag kunna gå och bara glo en hel dag!!! :D Mvh Chrille |
chrille70 |
Kuriosa: BMW i Solna är byggt med inspiration av BMW NL München. Så ni vet... Mvh Chrille |
|
Hur är det att köpa bil i München? Priser, trygghet osv. Ska ev. ner till Bayern med jobbet i höst och det är ju inget som säger att man måste åka hem gemensamt... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| Utbudet är stort och bilarna är i väldigt gott skick, oftast låga miltal och inbytesbilar. Priserna är i överkant om man jämnför begagnat marknaden men man kan nog vara säker på att man inte får någon skruvad bil om man köper därifrån. Är själv intresserad av en bil jag hittade där och ska förhandla om priset som jag vill ha ner en bra bit. | |
|
Det såg ju RIKTIGT trevligt ut det där! Förmodligen är det väl lite så att man får vad man betalar för, för bilarna såg fina ut. Om man skulle ta lite semester :)) Mvh Patrik ____________________________ 8/6-03?Länk |
|
|
Ja... jag ska ju till Regensburg om två veckor.... så man kanske skulle ta vägen förbi... Har dom Alpina bilar där med??? ______________________________ |
|
| Ja, det fanns Alpina också. | |
|
Låter nice.... då kanske man skulle åka förbi. ______________________________ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.