|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Livet är tufft i bland... ______________________________ |
|
|
Kolla på bilderna alla!! det sitter nån i passagerar sätet eller jag hallicar?? Linna |
|
|
Visst sitter det en passagerare där!! Någon som också har vit hjälm. Hoppas verkligen att den personen klarade sig bra! Den sidan av taket är ju lite mer nedtryckt... och det bådar ju inte gott med att det bara är en person på sista bilden... :( Jens |
|
|
..eller är det verkligen en passagerare? På ena bilden ser det ut att sitta en person bredvid med vit hjälm men på nästa bild så ser man bara den ljusgrå skinnklädseln på passagerarsätet. *Konfunderad* Jens |
|
|
Det ser iaf skummt ut!! Linna |
|
|
Sitter ingen passagerare i bilen. Vit skinnklädsel... Jan BMWCS # 3966 |
|
|
senast 1 maj var det en snubbe som voltade på mantorp. På japs-träffen med en 200sx! Ut i gruset efter rakan... Vred på ratten... Aj-aj-aj Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Hej allihopa! jag läser era inlägg här men vet inte vad ni pratar om för voltning? Kan någon ge mig en länk eller tala om vilka sidor man kan gå till för att beskåda tragedin? Blir lite nyfiken då jag själv lider av blyfot. |
|
|
Det finns en länk i det första inlägget. /T.P. Länk |
|
|
Som jag fick det förklarat för mig på Mantorp under BMW sport clubs träff i våras. Kör man av och in i lekakulorna ska man inte försöka parera sladden utan bara köra rakt av i tangentens riktning. Då "flyter" man på kulorna tills man stannar. För det är väl bättre att plocka lekakulor en hel dag från underredet och ev. köpa sig en ny frontspoiler än att få ett buckligt tak! Men visst tycker jag synd om killen på gräsmattan. (+ ev. passagerare). /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.