|
|
|
|---|---|
|
Hej, undrar om det finns någon som är vass på färgkoder till Alpinafälgar och vad för typ av lack som används?!?! Om det finns någon bra länk som man kan titta på om ovan nämnda fråga är också tacksamt!! Även tips ifrån er som har lackat om era fälgar!! Mvh Bo | |
|
Fälgfixarna i Helsingborg... lackade mina. Skickade allt med bussgods för 250:- Från Norrköping. Annars kan du säkert ringa till dem och fråga mer om koder,priser. Micke.. Länk |
|
|
Hej Micke, tack för tipset!! Dina fälgar ser kanonfräscha ut, vet du om de blästrade fälgarna och om de pulverlackade dom samt undrar om du hade några skador på dina fälgar såsom kantstötningar. Ps. dina framfälgar ser grymt breda ut ;) Mvh Bo |
|
|
Blästrades och pulverlackades,, 1 av fälgarna har riktats och de andra hade sina kantstötningar. Och fälgarna är original till B10:an. 8"-10". Micke.. Länk |
|
|
Ok!! 8" och 10", de ser grymt breda ut fram!! Du har inga extra 8" som ligger och skräpar, jag har nämnligen 8.5" fram och 9.5" bak, fram skulle jag helst vilja ha 8:or för de jag har idag är lite för breda!! Mvh Bo |
|
|
Bo: Har bara 2st till e36, (fram) Tyvärr.. Micke.. Länk |
|
|
Har du två extra!!! Det är väl ganska stort Et på dom, typ 30-40 någonstans!! Mvh Bo |
|
|
10" bred Alpina fälg ? Kan det vara från en B12:a ? Original ska B10:orna ha 9,5" breda bakfälgar vad jag vill minnas , med 265/40 -17" . ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Det är möjligt att jag har skrivit fel... Micke.. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.