AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
935

Finns det intresse för en E28/E21 träff?

Sida 1 av 2
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag undrar lite om det kanske skulle arrangeras en träff för E28 och E21 typ i falutrakten nån gång under sommaren. Om intresse finns så kan jag höra mig för om plats att vara på. Kanske med lite grillning och självklart massa BMW prat. Lite bmw cruising igenom stan och så kanske det råkar vara nåt race nånstans eller nåt annat skoj. E9 och E12 kanske också är ett trevligt tillskott till träffen. Vore ju kul med en BMW träff för dom modellerna tycker i alla fall jag. Hoppas bara att det är fler som håller med mig.

MVH Morgan.

Länk
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Låter kul, jag kommer om det finns bensin i tanken....

//Cosmos
Vadå Väghållning??
Visa användare
406
Laban

BMW 540ia -93
låter kul! inte så långt för mig att åka heller...
men inte för snart bara, måste ju få ordning på bitarna oxå...

/L
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Låter bra, hoppas bara att det kan vara fler som har lust att komma bara. För man borde ju få ihop en bunt bilar. =)

MVH Jag.

Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Är det verkligen inga fler alls som är intresserade. Det var ju hemskt tråkigt. Men jaja, då är det väl så.

MVH Morgan.

Länk
Visa användare
406
Laban

BMW 540ia -93
carpimp:
handlade en e21 i dag så ngn av dem borde ju gå.....

kasta upp frågan på 3_serie o 5-serie forumet..kanske inte så många som kollar träff-forumet förutom just när de varit på träff!

Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Ja, om det är inte är allt för långt att åka så.... Fast långresa i BMW är ju aldrig fel det heller! Kul men 70-80-tals-BMW-träff!

__
Killar med kvalitet kör BMW!
Går det bra att vara med och titta förbi om man har en M5 e34??? ja jag vet att det är en träff för e12 e28 mm. men jag har ju så stor intrerese för äldre BMW "hajnos" jag har haft själv en 520 e12 och en M535 e28 som sålde för inte länge sen!!!

M.V.H

Mauricio Villasmil
bj
291
bjorasen
M535i -87
Jag hade gärna kommit men Falun är lite långt tyvärr...

MVH///Christopher
Al
423
AlpinaJimpa
Alpina B7 turbo
M5-92b 3.8
520i-85
Kan mycket väl tänka mig att ta B7an på en sväng till Dalarna.

jimpa
Pa
368
Palle83
Mini Cooper Clubman D
Jorå om det kommer på nått bra datum så

/Christopher
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Datum är jag då helt öppen för förslag. Typ enda tiden jag är upptagen är när det är vallåkra. Men typ prelemenärt den 2 augusti då? Det låter väl inte helt fel? För ju snabbare ett datum kan fastställas ju tidigare kan man ju fixa lite. Typ kanske få köra in på stora torget i falun. Eller nåt.

MVH Morgan.

Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Eller kanske den 16:de augusti???

Länk
Br
1.631
Braxen
E21 320i -83
E39 M5 -00
E91 335ix -07
Lär få tag i en besiktningstid först, innan jag kan säga om jag kan komma eller inte!
Men annars så finns det ju alltid biltrailer =)

___
Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Vilket datum tycker ni att det ska vara då?

MVH Morgan.

Länk
Te
28
Teedee
323i -81
Så länge det INTE blir den 2/8 så kommer jag ;)

Allting rätt - E21
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Men då spikar vi datumet 16/8 då. =) Alla som är intresserade kan väl vara snälla att maila mig en intresseanmälan. elitmek@hotmail.com Det vore bra så att jag vet exakt hur många som är intresserade. Och när det överstiger minst 10 så pratar jag om att få tillstånd att ställa ut på stora torget i falun. =)
Så för att det ska bli fler så är alla bmw:n välkomna, men jag hoppas att dom äldre modellerna är fler än dom nya. Så kanske det blir pris för den finaste BMW:n äldre än -87.

MVH Morgan.

Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Glöm mitt sista inlägg, eller i alla fall datumet. Det måste bli den 9 augusti. Men jag hoppas att det går bra för alla i alla fall. Och jag kan nog nästan garantera att det är 10 bilar som jag vet om säkert som dyker upp. Så jag tror att det kan bli rätt kul. Om träffen skulle börja typ vid 13:00 eller nåt. Så vore det ju hur kul som helst att ha en liten BMW "cruising" senare på kvällen. Och som jag sa tidigare så är det ju inte helt omöjligt att det råkar vara nåt race någonstans om nån nu skulle kunna vara intresserad av sånt. Men som sagt, MAILA MIG OM INTRESSE FINNS.

elitmek@hotmail.com

Och alla bmw:n är ju välkomna, men gärna äldre.

MVH Morgan.

Länk
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
9-10 Augusti är det BMWCS årliga storträff på Ring Knutstorp. Årets tema är "Sportbilar från förr". Kanske är läge att ta er "halvgammelbilsträff" där i stället?

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

-------
Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Hmmmm, låter ju lockande. Men jag håller nog en bmwträff i alla fall. Det är ju inte alla som har ork att åka till Knutstorp. Jag hoppas att det kommer några stycken i alla fall. Men jag har nog i alla fall skrapat ihop 10 bilar redan. Men jag hoppas ju att i alla fall 25 bilar dyker upp. Det händer ju aldrig nåt i falun. Så det vore ett trevligt avbrott från den vardagliga tristessen.

MVH Morgan.

Länk
Jage e nog på den 9 augusti synd bara att man inte hinner lacka bilen bara men den ser ganska skaplig ut ändå See Ya

Mvh Tobbe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.